Mister Awesome Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 en av mine venner påstår det at på sangen 2pac feat Elton John: Ghetto Gospel er det moren til tupac som synger refrenget og at Elton john bare spiller piano. Men for meg så høres det ut som at elton john synger refrenge. Hva tror dere? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Elton John - Indian Sunset There you go... Er altså Elton John som synger og refrenget de bruker i Tupac-sangen er tatt fra sangen Indian Sunset. Endret 7. januar 2006 av SBS Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Takker for svar Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Elton John - Indian Sunset There you go... Er altså Elton John som synger og refrenget de bruker i Tupac-sangen er tatt fra sangen Indian Sunset. 5400459[/snapback] Jeg finner nå ikke refrenget som synges i ghetto gospel i den den sangen Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 De har tatt forskjellige deler av Elton John sangen og laget det til et refreng... ...Those who wish to follow me I welcome with my hands...And the red sun sinks at last into the hills of gold...And peace to this young warrior comes with a bullet hole... Those who wish to follow me (My ghetto gospel)I welcome with my hands and the red sun sinks at last into the hills of gold And peace to this young warrior Without the sounds of guns Ser ut som de kanskje har skiftet den siste linjen i 2pac-sangen, har bare hørt den sangen på radioen en gang eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå