KFS86 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Dette høres kanskje litt teit ut, jeg har innstallert SP1 for XP og fjerna IE og det der. Og så innstallerte jeg opera og eudora, men på toppen av start menyen i XP kommer bare Eudora fram som E-mail program og på internet står det bare en jordklode og og ordet internet. Jeg vet at det går an å dra snarveien til opera dit hvor det står internet, men da går ordet internet vekk og det står bare opera. Det jeg vil frem til er om det er mulig å få det til å stå begge deler der sånn som med IE når du akkurat har innstallert XP Håper noen skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Per_B Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Står det som valg i Customize Start Menu da? Jeg har ikke Opera installert, så jeg kan bare velge mellom Internet Explorer og MSN explorer, men kan du? Hvis ikke så veit jeg ikke, men jeg forsto hva du mente da, hvis det er noen trøst :smile: Per_B Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 det er dessverre det som ikke går, når jeg går på properties for start menyen og der man velger hvilket program man skal bruke så står det bare IE som valg selv om det er avinnstallert. Merkelig det også da. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Etter ein reinstalasjon fekk eg og dette problemet. På forige instalasjon av XP gjekk det heilt fint, Opera la seg inn sjøl når eg svarte ja på spørsmål om den skulle vera default internet browser. Mulig at det er ein bug i siste versjon av Opera?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå