balder Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Eg har ein amerikansk PSP med firmware 1.5. Nå lurer eg på korleis eg kan kjøre backup filmer på sone1 og sone2? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Du skulle ikke oppgradert til 1.5 ...... _nifty_ (Backupfilm ? ) hehe .... Lenke til kommentar
balder Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Du skulle ikke oppgradert til 1.5 ...... _nifty_ (Backupfilm ? ) hehe .... 5400365[/snapback] Den har aldri vore mindre enn 1.5. Da eg kjøpte den så var det 1.52 og så oppgraderte eg den til 2.00 og ned igjen til 1,5. Det finnes faktisk mulighet å degradere den fra 1.5 til 1.0 også! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg skjønner ikke hva du mener med backupfilm til PSP.. Eneste måten du kan ta backup på PSP filmer er å rippe dem igjennom pc'en til en MP4 film. Å da forsvinner vel sone-inndelingen (?). Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Man kan rippe slik som bertelsen sier. Om jeg ikke husker helt feil så kan UMD-emulator lese av film-isoer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå