iNeo Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Noen som vet hvordan man avinstalere ie? Har hørt at det ikke går an men jeg spørr alikevell.... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Uten den, får du ikke "nøvendige" oppdateringer, men windows update, selv sitte rjeg og kjører min kjære SP1 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Noen som vet hvordan man avinstalere ie? Har hørt at det ikke går an men jeg spørr alikevell.... 5400226[/snapback] kontrollpanel->legg til/fjern programmer-> legg til/fjern windows komponenter-> huk av IE og trykk neste lykke til Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) LoL.. Problemet er i seg selv at når jeg spiller counterstrike source, connecter jeg til en server, så når jeg kommer in på servern popper det opp en popup som bruker ie til å formidle reklamen sin...Spillet bruker som regel å disconnecte serveren. Noe som er jævli irriterende i pcw å liknende... Endret 7. januar 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 kontrollpanel->legg til/fjern programmer-> legg til/fjern windows komponenter-> huk av IE og trykk neste lykke til Tusen Hjertelig Takk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 kontrollpanel->legg til/fjern programmer-> legg til/fjern windows komponenter-> huk av IE og trykk neste lykke til Tusen Hjertelig Takk 5400387[/snapback] hadde samme prob en gang...husker ikke hvordan jeg fixa d, men bra du fikk fjerna d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå