Dhack Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har kjøpt meg X-gear Devil kabinettet å lurer på noen ting Er kabinettet virkelig er så ille som man sier??? bråker PSU`en så mye??? Hva følger egentlig med??? (vifter å sånnt) Hvilken farge burde jeg ha på neonlysa? Har ikke fått kabinettett enda hvis ikke hadde jeg jo visst svaret selv. M.v.h. Dhack Ps: Trenger svar fort! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har kjøpt meg X-gear Devil kabinettet å lurer på noen ting Er kabinettet virkelig er så ille som man sier? bråker PSU`en så mye? Hva følger egentlig med? (vifter å sånnt) Hvilken farge burde jeg ha på neonlysa? Har ikke fått kabinettett enda hvis ikke hadde jeg jo visst svaret selv. M.v.h. Dhack Ps: Trenger svar fort! 5400201[/snapback] Ille? Hva definere du som ille? Utsende eller kvalitet? Utsende er ikke særlig fint, men det holder til å ha hardwaren inni. Ikke hør på alle Lian Li fanatikerene. Det finnes andre kabinetter som duger en Lian Li. Leser du på siden står det hva som følger med: X-Gear Devil PreMod kabinett ATX, 400W, USB+Audio, 2x80mm+120mm vifte Jeg vet ikke om PSU bråker mye. Hvorfor spør du hva farge du bør ha på DINE neonlys? (kjøp katoder btw) Kjøp en farge som du synes er fint! Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 lurte bare på om det var noen som hadde noen spessielle synspunkter på hva som ble bra/dårlig på akkuratt det kabinettet Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvilken farge er det på kabinettet ditt? Hvis det er svart vil jeg si at rød neonlys eller katoder passer veldig fint! Det er en fin fargekombinasjon Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Har hørt at rød neonlys = Rosa skal ha det sorte ja Endret 8. januar 2006 av Dhack Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 mener da kvaliteten......... ikke at det er plast for det klarer jeg jo å lese..... sånne ting som jeg har lest som om at lakken kan skrapes av meg fingrene og at plasten knekker. (er vel vanelig plast som brukes i de fleste kabinetter??) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 mener da kvaliteten......... ikke at det er plast for det klarer jeg jo å lese..... sånne ting som jeg har lest som om at lakken kan skrapes av meg fingrene og at plasten knekker. (er vel vanelig plast som brukes i de fleste kabinetter??) 5404440[/snapback] Spørs jo hvordan du behandler det da. Ingen kabinetter er lakkert så dårlig at man kan skrape lakken av med neglene, uten andre hjelpemidler. Plasten knekker hvis du hiver det rundt, men er du forsiktig holder det lenge. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Om mulig kan du avbestille det og kjøpe deg et skikkelig kabinett. Det er rett som Zevs_ sier, ingenting duger utenom Lian Li Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Driter ikke penger da Prisen er den avgjørende faktoren. Har plast kabinett fra før av og lurte på om plasten var dårligere enn det... har aldri hat noen problemer med plast fronten Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Men er det noen som har noen positive/negative opplevelser med dette kabinettet da?? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Her har du vel en test. Hør hva de har å si: http://www.overclockercafe.com/Reviews/cas...-Gear/index.htm Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Her har du vel en test. Hør hva de har å si:http://www.overclockercafe.com/Reviews/cas...-Gear/index.htm 5406533[/snapback] Tror ikke det er samme kabinettet. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 er ikke det nei Birger_john Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 er ikke det nei Birger_john 5408415[/snapback] Nei da leste jeg ikke godt nok Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Ingen som har dette kabinettet altså?? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Litt offtopic: Lian Li er faenmeg frekke folk, å ta opp til flere tusen kroner for et jævla kabinett er ran. Men det skal vi ikke diskutere her. Det jeg ville si,er at du har rett ang. det røde katodene,hvertfall de som Microplex fører.Mer rosa enn rødt,mens blått og grønt er ganske bra. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Siden du ikke vil ha plastikk så ville jeg styrt unna det kabinettet, en kamerat ville ha det i en pc jeg bygde til ham, mens jeg holdte på glei den ene kabinettdøren og krasjet i en vegg. Pga hart treff ble det ca 3cm2 som falt av.. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Har plast kabinett fra før og har ikke hatt noen problemer med det..... og er helt enig at Lian Li er drit dyre + at jeg ikke liker looken på de :S men alle til sin smak Fikk foresten kabinettet i går å skal starte på det om 2 timers tid:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå