TorbjørnK Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 noen som vet hvor jeg får tak i det? eller et program som kan spille av wmv? litt hjelp til install er også høyst ønskelig har brukt linux aktivt i en uke så kan ikke så mye, vis jeg sier jeg bruker ubuntu hjelper det? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 VLC, er et kjekt lite avspillingsprogram som fikser det meste _nifty_ Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 https://wiki.ubuntu.com/RestrictedFormats?a...b82d787ab025bba Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 takk, men får det jo ikke til i det hele tatt.. har instalert w32 codec pakken, men får ikke til å instalere mplayer som det står jeg må ha. kan noen gi meg en liten hjelpende hånd der? Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 du trenger ikke mplayer for å spille av disse filene (og dette står heller ikke nevnt); totem som følger med ubuntu fungerer fint .. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 når jeg spiller dem av i totem får jeg følgende feilmelding: There were no decoders found to handle the stream in file "file:///home/tammey/Desktop/test.mp3", you might need to install the corresponding plugins Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Du må legge codecfilene i codeckatalogen til totem. Står i preferences et sted. Edit: For å spille av .mp3 må du legge inn gstreamer e.l. Endret 7. januar 2006 av Zerblat Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Bruker ikke Ubuntu så si ifra hvis dette er feil Dette tror jeg skal holde: sudo apt-get install gstreamer0.8-plugins sudo apt-get install w32codecs Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 mp3 er ikke wmv .. https://wiki.ubuntu.com/RestrictedFormats?a...a14503330d4e970 les hele siden, liksom .. O_o Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) hva mente du med å legge det i codec katalogen? jeg finner ingen sånn... sjekket på preferences der fant jeg bare noe sånt som add propotional plug-ins, men det sjønte jeg ikke hvordan jeg skal bruke edit: får d samme med mp3 og wmv trykket bare po feil fil Endret 9. januar 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå