wolfbee Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei. Kjøpte PSData sin Tundra 1557 i høst. Den har funka nokså greit, men etter å ha pakka den opp etter å flytting så har eg mista lyden. Ingen lyd whatsoever verken intern eller ekstern lyd(altså virker heller ikkje når eg kobler til eksterne lydenheter). Er det noen som har vært borti noe lignende? Ein mystisk knapp eller lignende? eller er det bare å sende på service? Har reinstallert lyddriveren. Takk for svar. Lenke til kommentar
enurs Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei. Kjøpte min 1557 i jula og mista plutselig lyden. Min funker med headset. Har ikke funnet løsning enda... jæv.. dritt Hei. Kjøpte PSData sin Tundra 1557 i høst. Den har funka nokså greit, men etter å ha pakka den opp etter å flytting så har eg mista lyden. Ingen lyd whatsoever verken intern eller ekstern lyd(altså virker heller ikkje når eg kobler til eksterne lydenheter). Er det noen som har vært borti noe lignende? Ein mystisk knapp eller lignende? eller er det bare å sende på service? Har reinstallert lyddriveren. Takk for svar. 5399919[/snapback] Lenke til kommentar
wolfbee Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hei.Kjøpte min 1557 i jula og mista plutselig lyden. Min funker med headset. Har ikke funnet løsning enda... jæv.. dritt Eg har ikkje lyd i headset engang... Blir så forbanna irritert! Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har du sjekket lyd hjulet på venstre side helt bak? Lenke til kommentar
wolfbee Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Har du sjekket lyd hjulet på venstre side helt bak? 5402349[/snapback] Eg elsker deg. Vil du gifte deg med meg? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå