TommyL Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei. Noen andre som har problemer med mail hos Bluecom nå (igjen)? MVH TommyL Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) "Tjenesten ikke tilgjengelig for øyeblikket".....er det bare hos meg tro? MVH TommyL Endret 7. januar 2006 av TommyL Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har samme problemer her. Lenke til kommentar
Jwp Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Yep, problemer her og, får ikke logget seg inn. Så du er ikke alene om det. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har dere fått med dee at bluecom har fått ny utgående mailserver ? _nifty_ Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Har dere fått med dee at bluecom har fått ny utgående mailserver ? _nifty_ 5400125[/snapback] Joda, men dette skjer på webmailen...så det er nok et eller annet problem dem har da. Fanken til dårlig timing da....må inn på mailen min :o) MVH TommyL Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Bluecom har problemer ja, uansett om man har skiftet til ny mailserver eller ikke. Hverken vanlig mail eller webmail virker. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har samme problem jeg også, og jeg har endret innstillingen for utgående mail for lenge siden Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Få deg Gmail, har ikke hatt problemer med det. Skifter du ISP fra Bluecom til f.eks Tele2 så mister du jo mailkontoen du har nå. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Få deg Gmail, har ikke hatt problemer med det.Skifter du ISP fra Bluecom til f.eks Tele2 så mister du jo mailkontoen du har nå. 5400332[/snapback] Veldig enig. Finn en fast mailleverandør og bruk den. Epost.no var også nede i helga og da forsvant den mailen som var sendt dit... Gmail er nok tingen for de som vil ha en god og stabil gratis mail. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Dårlig at de ikke har fått orden på det enda. Har nå vært uten epost i 2 dager. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Dårlig at de ikke har fått orden på det enda. Har nå vært uten eposti 2 dager. 5404215[/snapback] Ja, enig. Fremdeles ingenting. Dette et elendig altså. Må inn på mailen min...*klage* Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 huff... jeg som venter på mail ang. jobber Epz. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Funker hos meg nå 5407690[/snapback] Jepp, her også. Omsider Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Yepp nå er det rettet...Men BC må ta kritikk for ikke og oppdatere driftstatus...Ikke ett ord om at det var en feil på mailserveren....Det er for dårlig BC.... Edit...Nå har de fått opp at de har hatt en feil på mailserveren...Er tåpelig og komme med det nå lenge etter at feilen er rettet opp da... Endret 9. januar 2006 av Znoken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå