christo123 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei, jeg har noen problemer med BF2 online, når jeg kjører alle grafikk innstillingene på Battlefield 2 normal og 1200x1000 oppløsning, så hakker det fremdeles. Jeg har 3500+,1GB ram, Powercolor X800XL, Jeg kjører HL2 høyeste grafikk glatt med dette, men ikke bf2, Jeg har stabil ping på 20-30 (4 mbit nett), jeg har scanned pcen flere ganger for VIRUS, spyware osv og jeg har prøvd å reinnstallere. Det lagger ikke på Lokale servere. Så jeg lurte på om noen veit hva som er feil? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 oppdater drivere, slå av krevende prosesser i bakrunden og prøv å slå ned oppløysningen Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 oppdater drivere, slå av krevende prosesser i bakrunden og prøv å slå ned oppløysningen 5399942[/snapback] Har slått av alle krevende prosesser i bakrunden og prøvd å slå av oppløsningen men det hjalp ikke :S Jeg har de nyeste ATI driverne Lenke til kommentar
cadaver Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 hakker det når du spiller BF2 i offline-mode? Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) hakker det når du spiller BF2 i offline-mode? 5401030[/snapback] nei, jeg har ikke merka noe hakking på offline-mode Endret 7. januar 2006 av Viggo1 Lenke til kommentar
sw1tched Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Selv om du har lav ping så kan serveren du spiller på være overbelastet.. Prøv forskjellige (norske) servere... type battlefield.no eller battlefield2.no. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 BF 2 er ramhungrig og krever 2GB ram for å kjøre glatt på høy skjermoppløsning og alt på fullt. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Hei, jeg har noen problemer med BF2 online, når jeg kjører alle grafikk innstillingene på Battlefield 2 normal og 1200x1000 oppløsning, så hakker det fremdeles. Jeg har 3500+,1GB ram, Powercolor X800XL, Jeg kjører HL2 høyeste grafikk glatt med dette, men ikke bf2, Jeg har stabil ping på 20-30 (4 mbit nett), jeg har scanned pcen flere ganger for VIRUS, spyware osv og jeg har prøvd å reinnstallere. Det lagger ikke på Lokale servere. Så jeg lurte på om noen veit hva som er feil? 5399905[/snapback] kan du spesifisere hva "normal" er i grafikkinstillingene? Er det medium? Hvis det hakker online, prøv å skru ned kvaliteten på 'textures' - da det er den mest minnekrevende instillingen i spillet, og å skru ned på 'textures' kvaliteten spiller ingen rolle for utseendets skyld hvis du kompenserer med Anisotropisk filtrering. Endret 7. januar 2006 av Magic Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 sw1tched: Ja jeg spiller bare på battlefield.no, Battlefield2.no og Catch-gamer Magic: når jeg mente normal mente jeg medium ja Lenke til kommentar
Magic Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) sw1tched: Ja jeg spiller bare på battlefield.no, Battlefield2.no og Catch-gamer Magic: når jeg mente normal mente jeg medium ja 5401592[/snapback] Hvilket lydkort har du Viggo? Jeg hadde store problemer med hakking i online mode, men ikke i offline og fant ut at det skyldtes lydkortet mitt. Oppdaterte driverne og kjører nå lyden i software mode, high quality med EAX disabled. (Jeg har Realtek ALC850 integrert lydkort AC97) EDIT: Generelt så er det lurt å oppdatere driverne på systemet ditt (hovedkort, nettverkskort, lydkort, skjermkort, prosessor etc.) Endret 7. januar 2006 av Magic Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hvilket lydkort har du Viggo? Jeg hadde store problemer med hakking i online mode, men ikke i offline og fant ut at det skyldtes lydkortet mitt. Oppdaterte driverne og kjører nå lyden i software mode, high quality med EAX disabled. (Jeg har Realtek ALC850 integrert lydkort AC97) EDIT: Generelt så er det lurt å oppdatere driverne på systemet ditt (hovedkort, nettverkskort, lydkort, skjermkort, prosessor etc.) 5401634[/snapback] Jeg har AK5370 intergrert lydkort AC97. btw, Vet du hvor jeg finner lyd drivere? Endret 8. januar 2006 av Viggo1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå