Gå til innhold

Unormal hakking i battlefield 2

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har noen problemer med BF2 online, når jeg kjører alle grafikk innstillingene på Battlefield 2 normal og 1200x1000 oppløsning, så hakker det fremdeles. Jeg har 3500+,1GB ram, Powercolor X800XL, Jeg kjører HL2 høyeste grafikk glatt med dette, men ikke bf2, Jeg har stabil ping på 20-30 (4 mbit nett), jeg har scanned pcen flere ganger for VIRUS, spyware osv og jeg har prøvd å reinnstallere. Det lagger ikke på Lokale servere. :hmm: Så jeg lurte på om noen veit hva som er feil? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oppdater drivere, slå av krevende prosesser i bakrunden og prøv å slå ned oppløysningen

5399942[/snapback]

Har slått av alle krevende prosesser i bakrunden og prøvd å slå av oppløsningen men det hjalp ikke :S Jeg har de nyeste ATI driverne

Lenke til kommentar
Hei, jeg har noen problemer med BF2 online, når jeg kjører alle grafikk innstillingene på    Battlefield 2 normal og 1200x1000 oppløsning, så hakker det fremdeles. Jeg har 3500+,1GB ram, Powercolor X800XL, Jeg kjører HL2 høyeste grafikk glatt med dette, men ikke bf2, Jeg har stabil ping på 20-30 (4 mbit nett), jeg har scanned pcen flere ganger for VIRUS, spyware osv og jeg har prøvd å reinnstallere. Det lagger ikke på Lokale servere.  :hmm:  Så jeg lurte på om noen veit hva som er feil? :p

5399905[/snapback]

kan du spesifisere hva "normal" er i grafikkinstillingene? Er det medium? Hvis det hakker online, prøv å skru ned kvaliteten på 'textures' - da det er den mest minnekrevende instillingen i spillet, og å skru ned på 'textures' kvaliteten spiller ingen rolle for utseendets skyld hvis du kompenserer med Anisotropisk filtrering.

Endret av Magic
Lenke til kommentar
sw1tched:

Ja jeg spiller bare på battlefield.no, Battlefield2.no og Catch-gamer

Magic:

når jeg mente normal mente jeg medium ja ;)

5401592[/snapback]

Hvilket lydkort har du Viggo?

Jeg hadde store problemer med hakking i online mode, men ikke i offline og fant ut at det skyldtes lydkortet mitt. Oppdaterte driverne og kjører nå lyden i software mode, high quality med EAX disabled. (Jeg har Realtek ALC850 integrert lydkort AC97)

EDIT: Generelt så er det lurt å oppdatere driverne på systemet ditt (hovedkort, nettverkskort, lydkort, skjermkort, prosessor etc.)

Endret av Magic
Lenke til kommentar

Hvilket lydkort har du Viggo?

Jeg hadde store problemer med hakking i online mode, men ikke i offline og fant ut at det skyldtes lydkortet mitt. Oppdaterte driverne og kjører nå lyden i software mode, high quality med EAX disabled. (Jeg har Realtek ALC850 integrert lydkort AC97)

EDIT: Generelt så er det lurt å oppdatere driverne på systemet ditt (hovedkort, nettverkskort, lydkort, skjermkort, prosessor etc.)

5401634[/snapback]

Jeg har AK5370 intergrert lydkort AC97.

btw, Vet du hvor jeg finner lyd drivere? :)

Endret av Viggo1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...