Simma89 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Halloen. Har en sidevegg hvor jeg ikke har noe, den er helt blank. En venn tipset meg om at jeg kunne skjære ut et mønster i denne veggen, med en spesiell sag og sette inn en plexirute. Har noen her gjort det, og er det mulig. Noen som har gjort det og resultatet ble fint? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Casemod-delen er et fint sted å lete. Sjekk også på Worklogs og selvfølgelig Natrium's casemod-guide og Casemod FAQ Ang. vindu så kan man bruke mange verktøy, men de fleste bruker stikksag eller dremel. Dremel trengs litt øvelse med, men du kan lage veldig detaljerte motiver med den. Med stikksag så er det veldig enkelt å miste kontrollen, og personlig bruker jeg dremel til rette kutt, men stikksag til større, runde hull. Hullsag til viftehull Lykke til! Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 jeg skal ikke bare skjære ut et hull. Jeg er klar over at man kan bruke dremel og stikksag, men det går ikke når man skal lage kule mønstre. Jeg har hørt man kan bruke vannsag (en stråle med vann og sand under høyt trykk). Hvor kan man gjøre dette? koster det mye? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det vil kanskje koste litt. Snakk med en blikkenslager Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Dremmel er for spisse/firkantede kanter, mens stikksag er for runde hull, evt. lange kutt. Tenker du på tribal mønster eller? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg skal ikke bare skjære ut et hull. Jeg er klar over at man kan bruke dremel og stikksag, men det går ikke når man skal lage kule mønstre. Jeg har hørt man kan bruke vannsag (en stråle med vann og sand under høyt trykk). Hvor kan man gjøre dette? koster det mye? 5400182[/snapback] Jo det går ann å bruke dremel til "kule mønstre" bare du bruker litten nok spiss og gjør det riktig Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 ikke hvis man skal ha detajerte møstre da er det ikke så lett.. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 ikke hvis man skal ha detajerte møstre da er det ikke så lett.. 5406544[/snapback] Detaljerte? Forklar oss hva du mener da! Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 jeg har kanskje tenkt å skjøre ut en fet ederkopp eller et annet fett mønster. Kanskje et sånt radioaktiv tegn. Slik som denne. http://www.boehmgeol.ch/images/radon/pic_radon.jpg er ikke helt sikkert enda.. men skal i allefall ha et kult mønster. Noen som vet hvor jeg kan får laget det? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det radioaktiv tegnet er easy-peasy. Trenger heller ikke noe særlig kunnskap for å lage den... Sjekk Dette fra Projekt TribalLi Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 det var et fett tegn da . vet du hvordan han har fått det til? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 det var et fett tegn da . vet du hvordan han har fått det til? 5409803[/snapback] Rettelse: Hun Hu brukte dremel. Litt øvelse så går det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå