Gå til innhold

Utskjøring i sidekabinett

Anbefalte innlegg

Halloen. Har en sidevegg hvor jeg ikke har noe, den er helt blank. En venn tipset meg om at jeg kunne skjære ut et mønster i denne veggen, med en spesiell sag og sette inn en plexirute. Har noen her gjort det, og er det mulig.

Noen som har gjort det og resultatet ble fint?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Casemod-delen er et fint sted å lete. Sjekk også på Worklogs og selvfølgelig Natrium's casemod-guide og Casemod FAQ

Ang. vindu så kan man bruke mange verktøy, men de fleste bruker stikksag eller dremel. Dremel trengs litt øvelse med, men du kan lage veldig detaljerte motiver med den. Med stikksag så er det veldig enkelt å miste kontrollen, og personlig bruker jeg dremel til rette kutt, men stikksag til større, runde hull. Hullsag til viftehull :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

jeg skal ikke bare skjære ut et hull. Jeg er klar over at man kan bruke dremel og stikksag, men det går ikke når man skal lage kule mønstre. Jeg har hørt man kan bruke vannsag (en stråle med vann og sand under høyt trykk).

Hvor kan man gjøre dette? koster det mye?

Lenke til kommentar
jeg skal ikke bare skjære ut et hull. Jeg er klar over at man kan bruke dremel og stikksag, men det går ikke når man skal lage kule mønstre. Jeg har hørt man kan bruke vannsag (en stråle med vann og sand under høyt trykk).

Hvor kan man gjøre dette? koster det mye?

5400182[/snapback]

Jo det går ann å bruke dremel til "kule mønstre" bare du bruker litten nok spiss og gjør det riktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...