_jensen_ Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei http://www.aussienluna.com her er linken.. Jeg har lyst å ha scroll ved sidna det bildet, og under menyen. Så bildet av hunden min og menyen vises hele tiden når folk er inne på siden, når de feks trykker på dagbok, så kan de lese dagbok nedover, mens forsatt bilde og menyen synes. Åssen kan jeg få til dette? Her er ett lite eksempel på en side som er sånn: Http://www.hundene.com Mvh Lise Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg får ikke til å trykke på meny knappene, kan du fikse det med å slice bildet i Phtotshop eller noe? Lenke til kommentar
_jensen_ Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Hele siden er ikke ferdig enda, driver forsatt å jobber med forsiden. Lurer på det med scroll Endret 7. januar 2006 av _jensen_ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Grusom kode! :o Jeg vil hjelpe deg med hvordan du kan fikse det ved riktig bruk av HTML og CSS, da det er det jeg kan. div#content { height: nnpx; /* høyden på innholdsfeltet ditt */ overflow: scroll; /* legger inn scroll på innholdet hvis det blir høyere enn høyden spesifisert over */ } <div id="content"> <p>Tekst</p> </div< Slik løser man det Endret 7. januar 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
_jensen_ Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Fikk det til nå Takk for hjelpen Endret 7. januar 2006 av _jensen_ Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 å legg in "noresize" på rammene! vær så snill!=P Lenke til kommentar
_jensen_ Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 å legg in "noresize" på rammene! vær så snill!=P 5401283[/snapback] Å det er? Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 en tag som gjør det umulig for besøkende å endre størrelsen på rammene! prøv selv å ta musen over streken som skiller vinduene.. Lenke til kommentar
_jensen_ Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 en tag som gjør det umulig for besøkende å endre størrelsen på rammene! prøv selv å ta musen over streken som skiller vinduene.. 5401782[/snapback] ok, men hvordan får jeg til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå