Gå til innhold

Er dette farlig, eller ikke?

Fjøslukt

Anbefalte innlegg

Kall me gjerne sprø-... Men e har jo faktsik mekka på en skjerm som stod på...

men jeg er så forsiktig at jeg ikke fikk noe støt... men klarte å miste en liten ledning ned på "hoved-kretskortet"...

Det var en kraftig gnist det... Så skjermen hadde rare farger 1 døgn etterpå :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uran i TV'er`? skulle mene at jeg har vondt for å tro det...Uran er dyrt som ***...og hadde vi hatt det i TV'er hadde vi vel slitt litt. Så vidt jeg vet så er ikke uran helt sunt, gammastråler blir vel ikke akkurat stoppet av glass..

Hvis det var en ironisk post beklager jeg.

Hvis du er seriøs beklager jeg også.

:grin:

Lenke til kommentar

Var nok mere enn strømmen som skada deg.

Komme da, så triller vi deg tilbake inn på høy sikkerhets-avdelinga igjen.

Ikke være ute og skremme de andre pasientene.

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-09-11 18:32 ]

Lenke til kommentar

Når vi skulle dumpe gamle tv-apparater punkterte vi skjermene. Uten vakuum kan den nemlig IKKE implodere! Største faren er at bilderørhalsen brekker og at feks hånden blir dratt mot den. Dødsulykke i Sverige, ikke pga strømmen men at pulsåren ble kuttet av!

NR1: KUTT AV STRØMKABELEN!

Vi tok av hovedkabel til skjermen(ser ut som pluggledning, stakk en skrutrekker inn i hullet, som du banker inn med hammer. Når den punkterer hører du lufta blir sugd inn!

Kun 2 ting som er farlige i skjerm UTEN strøm: Selve bilderøret(halsen) og den største kondensatoren.

Er du usikker....finn heller ett annet prosjekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...