Schnickaschnicka Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har nettopp fått mitt thermaltake Xaser tsunami og har følelsen av at det er veldig skrøpelig. Hadde et Lian Li aluminium før og det virket mye mer solid. Er dette kabinettet dårlig? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har nettopp fått mitt thermaltake Xaser tsunami og har følelsen av at det er veldig skrøpelig. Hadde et Lian Li aluminium før og det virket mye mer solid. Er dette kabinettet dårlig? 5399773[/snapback] Dårlig, nei. Stram skruene! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har dette selv, har en skikelig bulk i det... , men ellers er det Ganske greit kabinett Har forresten bulk i det, fordi det sto i en halvtime baki en bil og slo seg mellom veggene(glemte faen emg å legge det ned, og når det la seg selv ned(falt) så tradd det en skjerm(min) så det gikk opp igjen...(svinger.. måtte gud forby svingene) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Spørs jo hva du mener med dårlig kvalitet det da, Lian LI kan man jo kaste ut av vinditet fra fjerde etasje uten en skramme, men hva skal men med skuddsikkert kabinett? (Tok kanskje litt exra i det da:p) Tsunami er jo ikke et kabinett i dårlig kvalitet.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) *slettet* 14ord Endret 8. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Unnskyld meg, men du byttet ut et Lian Li kabinett mot et fra Thermaltake?! Out of your mind? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Noe galt med Thermaltake eller? Ikke dårlig kabinetter det da... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har selv et tt tsunami, og tørr si at kvaliteten er bra! men "sidedørene" er veldig tynne, men tåler da en støyt! frontdøren er en av de mest solide frontdørene jeg har sett, men den kan sitte litt "løst"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå