c-NOfx Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei jeg kjører en linksys router på bluecom sine linjer. Men linjen er så sinnsykt ustabil. Har det med routeren å gjører eller er det bluecom som har problemer? Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei jeg kjører en linksys router på bluecom sine linjer. Men linjen er så sinnsykt ustabil. Har det med routeren å gjører eller er det bluecom som har problemer? 5399661[/snapback] prøv å koble til med kabel... er det fortsatt ustabilt bør du prøve uten ruteren... er det fortsatt ustabilt er det veldig sansynlig internetten.. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har prøvd 2stk. Linksys routere mot Telenor og det fungerte heller dårlig. Linksys liker ikke PPPoE protokollen til Telenor. Leier ikke Bluecom sentraler av Telenor da? I så fall så kan det være problemet Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har prøvd 2stk. Linksys routere mot Telenor og det fungerte heller dårlig.Linksys liker ikke PPPoE protokollen til Telenor. Leier ikke Bluecom sentraler av Telenor da? I så fall så kan det være problemet 5400766[/snapback] jeg er ikke sikker men anbefaler å kontakte kundeservice (men er vel raskere på andre måter hvis de har like dårlig service som Telenor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå