Gå til innhold

Noen som har spilt fight night demoen?

And.rs

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned demoen i hovedgrunn pga grafikken. Ikke viste jeg at gameplayet skulle være så bra. Tenkte det ville bli bra å slå med den analoge. Men det fattet jeg lite av i starten. Så det endte med at jeg slo med knappene. Men etterhvert så har jeg gått over til anolge. Forstår mer og mer av hvordan den fynker.

Hopkins er overlegen på spillet. Med han slår jeg final knockout på Jones i 3 runde i nesten hver kamp. Så jeg liker nå å spille mer som Jones. Mer utfordring. Har vunnet et par kamper. men også tapt. Er ganske vanskelig å vinne på knockout. Det jeg synes er best med Jones er å ta 3 left hooks etterhverandre. Virkelig slå gørra ut av ham.

Men det er noen grafiske glitcher her og der. Hansken går for langt. Kamera kjører igjennom hodene. Modellene kommer av og til inn litt sent i replayene.

men alt i alt så gir jeg demoen 9 ut av 10.

Tenker meg at fullversjonen blir bedre. Lyden av slagene er kjempe kombinert med grafikken. Det tunge drønnet når motstanderen treffer matta er ganske så tilfredstillende. Har nok spilt denne demoen litt mye. Et par timer kanskje :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes spillet gikk litt treigt først - var vrient å få til komboer. Men så prøvde jeg å trykke på to knapper samtidig (f.eks. A og B), og da tok det helt av! Får ofte 3-4 knockdowns per kamp og virkelig moser motstanderen.

Kult å se hvordan de blir mer og mer forslått, nesten så realistisk at man får dårlig samvittighet av å fortsette å slå.

Grafikken er sykt bra, beste jeg har sett i noe spill noen gang.

Lenke til kommentar
Jones Jr. er klart underdog, og dermed er det mest moro å spille med han. Mine beste stats er av alle dommere: 10 poeng til meg, 8 til hopkins, og 2 knockdowns. Har noen fått 3?  :whistle:

5405110[/snapback]

Ikke fått tre mot Hopkins, men med Hopkins så har jeg lagt Jones i bakken 4 ganger i et par kamper (sannsynligvis litt for dårlige komboer rett før han falt til at kan ble knocket ut). Den siste gangen tenkte jeg: ''Men herregud da mann, bli nede...'' og så falt han av seg selv rett etter å ha reist seg opp, hehe.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Gleder meg bare så sinnsykt til å kunne lage min egen fighter :)

5400760[/snapback]

...og ta han med ut på Live :D

Demoen er bra. Gleder meg til spill kommer ut.

Hadde selv ikke noen særlige problemer med kontollen, da jeg har spilt de tidligere spillene i samme serie. Bruker controll-config 3, da kan man både bruke høyre analog-stick og knappene. Pleier å kombinere dem. Ved kjappe jab's kombinasjoner er det lettere å bruke knappene. Mens ved upercut's og haymakers er det mer gunstig å bruke analog-stick'en. Syns jeg. Morro!

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

5403439[/snapback]

PS: Er ikke uppercut med i spillet? Det er jo et ganske essensielt slag i boksing...

5403706[/snapback]

Du bruker høyre analoge til å slå, og til å blokkere hvis du inkluderer "gassknappen"... Venstre analoge til å "dodge"... Knappene ble såvidt jeg så brukt til enklere slag. Uppercut og "haymaker?" får man kun tatt med høyre analog.

Lenke til kommentar
Noen som har tittet på filmklipp av spillet på PS3? Der er det jo enda råere, der ser du kjeven i ansiktet blir skeiv når hansken treffer.

5410465[/snapback]

det fra E3 du tenker på? det er ikke fra PS3, bare noe folka vil dere skal tro. laget på en super pc bare, såkallet tech demo.

spill som er vist fram på ps3 hardware til nå er sålangt lik 0 omtrent

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Noen som har tittet på filmklipp av spillet på PS3? Der er det jo enda råere, der ser du kjeven i ansiktet blir skeiv når hansken treffer.

5410465[/snapback]

det fra E3 du tenker på? det er ikke fra PS3, bare noe folka vil dere skal tro. laget på en super pc bare, såkallet tech demo.

5410947[/snapback]

Jepp, det stemmer... jeg er uansett veldig imponert over FN3 på 360.... PS3 er jo tross alt ikke ute enda, så ingen kan jo bevise hva maskinen er i stand til enda.

Lenke til kommentar

Denne demoen er bare så kul :D

Spiller som oftest med Hopkins, men har spilt 2 ganger med Jones Jr.¨

Den første gangen jeg spilte med Jones Jr gikk ikke bra, og jeg var nede på matta i 1. runde, så jeg spilte med Hopkins etter det.¨

Men for et kvarter siden tenkte jeg at jeg ville ha en utfordring og valgte Jones Jr igjen.

Men denne gangen gikk det jo supert! :innocent:

Fikk Hopkins ned på matta 5 ganger og vant på KO i 4. runde :tease::cool:

Noen fler som har klart det?

Merka en stor forskjell mellom de to though.. Har ikke så mye peiling på boksing, men jeg trodde Jones Jr var utrolig god i virkeligheten jeg, han virker litt sløv i FN syns jeg. Er jeg helt på bærtur nå eller? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Demoen var ganske bra når jeg prøvde første gang, men fant ut i går at det var 2player på demoen, det var skikkelig kult! :D

Lenke til kommentar
Demoen var ganske bra når jeg prøvde første gang, men fant ut i går at det var 2player på demoen, det var skikkelig kult! :D

5448613[/snapback]

Jepp.....hadde noen kammerater på besøk på fredag og spilte det. Ganske heftig ja. Så er det også ganske lett å lære på begge måter. Om du bruker analogstikka eller digital knapper. Det er ingenting som er å banke kammeratene så blod og svette bare spruter utover den nye HDTVen :w00t:

Lenke til kommentar

5410465[/snapback]

5410947[/snapback]

Jepp, det stemmer... jeg er uansett veldig imponert over FN3 på 360.... PS3 er jo tross alt ikke ute enda, så ingen kan jo bevise hva maskinen er i stand til enda.

5410977[/snapback]

Dette var interessant faktisk, jeg har sittet og sett på videoene fra e3 og alt skrytet av ps3, og så ser jeg på ingame movies fra x360 og det ser forsyne meg likt ut.

Han jølle fra EA sier at aaaalt kjører live på e3. Det skulle ikke forundre meg om det kjører på en 360 :p

Lasta ned demoen... W O W :green:

Lenke til kommentar
Digger demoen .. skal ha retail :) men noen som vet hvordan man tar uppercut med config 3? (default)

5476396[/snapback]

Da kan man enten trykke X og A samtidig (left uppercut) eller B og A samtidig (right uppercut).

Du kan også bruke stikka. Da skyver du stikka skrått ned til en av sidene og skyver den opp fort langs kanten liksom :p Skjønte du det?

Håper det var litt til hjelp :)

Lenke til kommentar
Digger demoen .. skal ha retail :) men noen som vet hvordan man tar uppercut med config 3? (default)

5476396[/snapback]

Da kan man enten trykke X og A samtidig (left uppercut) eller B og A samtidig (right uppercut).

Du kan også bruke stikka. Da skyver du stikka skrått ned til en av sidene og skyver den opp fort langs kanten liksom :p Skjønte du det?

Håper det var litt til hjelp :)

5476808[/snapback]

Aahhh takker :D dette skal prøves... konge spill btw

Lenke til kommentar

Ja eg fikk endelig 360`en min i dag,og seff etter mange timers PGR3 var det demoer som stod for tur. Og selvfølgelig var Fight Night en av de som blei testet,du verden for morsomt dette var. UTROLIG detaljerte karakterer og en deilig feeling av å knocke en person ned.

Eg spiller på en meget gammel Samsung TV,med stock scart kabler som visstnok skal suge tiss,men er mektig imponert over det tekniske. Både PGR3,Kameo og Condemned ser forbannet flott ut. Kan vel bare glede meg til eg skaffer meg en VGA-kabel da :innocent:

Lenke til kommentar

Dere vet om "super haymaker" som gjør at motstanderen kommer i førsteperson? Du trekker høyre joystick rett ut til enten venstre eller høyre, lager en "kvart" omdreining slik at den står rett ned, og en halv omdreining slik at den står rett opp. Dermed får du et superpunch på motstanderen som enten får han i shakey-modus, eller førsteperson.

Jeg tror det er forklart i en av videoene på enten xboxyde eller IGN / GS, husker ikke helt. Utrolig bra hvis du ligger under, fordi det kan endre kampen helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...