Theo343 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) En som skulle lever skjerm til meg hadde ved glemses latt en nedpakket LCD skjerm stå ute i bilen i et døgn. Gradestokken var på -3 til -5. Vil dette ha ødelagt panelet? Den er selvf godt pakket inn, men ikke isopor isolering, kun papp isolering. Og den er tatt inn for å tempereres i 2 døgn. Endret 7. januar 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Nei. Jeg har en lcd skjerm i bilen, har ikke tatt skade av å stå ute i -10 Leser du spesifikasjonene til skjermens lagringstemp. så står det nok at den klarer det. Bruke den i minusgrader er noe annet, går ikke så bra. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Takker *puh hehe* Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hehe, den tar ikke skade av kulde direkte (ikke så lite som -3 til -5 ivertfall). Men, hvis du tar inn en LCD skjerm fra -20 til +23 grader inn, plugger den rett inn i veggen og fyrer den opp. Så kan den lett ta skade av det. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jupp, som lock-aze sier, jeg ville ha latt den stå en liten stund, og bli "romtemperert".. Vi liker ikke kondens på maskinene/skjermene våre, gjør vi vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå