Theo343 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Jeg skal ikke oppgradere før i mars/april, kanskje mai. Men jeg ser at prisene er sinnsykt lave nå og nå er de på vei til å øke. Netshop har allerede økt priser på noe de har i bestilling.. Det viser at det skjer nå. Samt artikkelen på hw.no. Bør jeg kjøpe brikkene nå da? Og hvilke? Jeg vil ha et overklokkingsvennlig bra kvalitetssett til både AMD og Intel. 2 GB. Endret 7. januar 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Skal kjøpe nå jeg også og lurer på noe av det samme, har foreløpig kommet fram til disse. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Var det ikke et nytt spennende merke nå Patriot ellerno? (PS jeg må ikke handle hos netshop, jeg handler hvor som helst i norge.) Endret 7. januar 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Har ikke hørt om Patriot. Jeg ville holdt meg til de gamle, erfarende og sikre produsentene. At den var fra netshop var tilfeldig, netshop pleier å være raske med lanseringer på minne... Men hva tror dere om de nye ddr2 til gigabyte? De jobber på høyere frekvens men høyere timings. Hva lønner det seg å fokusere mest på når man kjøper minne, frekvens eller timing? F.eks. OCZ DDR2 Dual Channel Gold PC2-4200 2048MB Vs. OCZ Dual Channel Platinum Edition PC3200 2048 MB Endret 7. januar 2006 av DJMartin Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Var en artikkel her på hw.no om Patriot eller hva de het, husker ikke navnet. Var en lovende artikkel. Men jeg er åpen for alle merker. Godt Intel alternativ du har der EDIT: Uhm Gold og så sinnsykt lave DDR2 timings.. det må jo være kjempeminne for all bruk? Hva gir mest for pengene på DDR2 nå? 800mhz og nedover. Endret 7. januar 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 EDIT:Uhm Gold og så sinnsykt lave DDR2 timings.. det må jo være kjempeminne for all bruk? Hva gir mest for pengene på DDR2 nå? 800mhz og nedover. 5399533[/snapback] ehh, svarer eller spør du her Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 bare så det er sagt Patriot er et veldig bra merke og det er et kjent merke...så det så..AMEN Lenke til kommentar
Leander Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vel, Corsair 8000UL Ramen jeg kjøpte for 4mnd siden har nå steget med 300,- på komplett. Så det kan ikke være så veldig mye det er snakk om. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Corsair, Patriot, GSkill, Mushkin og OCZ (forhåpentligvis) (m. flere selvsagt) er veldig bra ram, og du vil nok ikke bli skuffet "uansett" hva du velger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 DJMartin: Jeg lurte på hvilken hastighet av DDR2 som gir mest for pengene nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå