Gå til innhold

Bærbar fra Elkjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dealtime.co.uk/xPF-Toshiba_TOSH..._1_73GHz_LAPTOP

Her sto det litt mere om maskinen, vet ikke så mye om priser på bærbare, men den har god ytelse, ser bra ut. 6600 klarer du å dra de fleste spill(har eget minne på 128mb)

1GB ram, holder til bildebehadlig(til en viss grad) og spill. P-M 740 er en sterk cpu.

Ka du skal med maskinen?

EDIT: Leifur, killur!

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar

Skal kunne spille men ikke dra det ypperste. Ellers blir den brukt til surfing og sånt. Kanskje noe bilderedigering. Men for meg ser den ut som en ypperlig desktop erstatter. Og at den har tv-tuner er jo et stort pluss. Men, ser nå at skjermoppsløsningen er ganske så som så 1280x800. Skulle gjerne hatt høyere oppløsning.

Endret av Liar
Lenke til kommentar

anbefaler sterkt å vente på en intel core duo maskin, de koster ca det samme som dagens maskiner, yter bedre og bruker mindre strøm..( dobbeltkjerne cpu )

acer aspire 5670 finner du i prisguiden, den ligger på 15300 ca. den kan du jo ta en titt på.

de kommer antageligvis i slutten av januar..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Her sto det litt mere om maskinen, vet ikke så mye om priser på bærbare, men den har god ytelse, ser bra ut. 6600 klarer du å dra de fleste spill(har eget minne på 128mb)

1mb ram, holder til bildebehadlig(til en viss grad) og spill. P-M 740 er en sterk cpu.

5399726[/snapback]

1mb RAM? jøss... røverkjøp :thumbup: Jeg synes den så grei ut jeg! men litt snodig at den bare blir levert med windows media center? Har vel aldri prøvd media center jeg, men bare innbiller meg at det ikke er noe særlig å ha kun media center vaffal...? Går jo såklart an å legge inn xp/linux ved siden av, selvfølgelig...

Lenke til kommentar

1mb ram, holder til bildebehadlig(til en viss grad) og spill. P-M 740 er en sterk cpu.

5399726[/snapback]

1mb RAM? jøss... røverkjøp :thumbup: Jeg synes den så grei ut jeg! men litt snodig at den bare blir levert med windows media center? Har vel aldri prøvd media center jeg, men bare innbiller meg at det ikke er noe særlig å ha kun media center vaffal...? Går jo såklart an å legge inn xp/linux ved siden av, selvfølgelig...

5402423[/snapback]

Hehe morsom du :!: Media center er jo en oppgradering av windows xp pro. altså xp pro bare med litt flere funksjoner altså "media center"

Lenke til kommentar

Media center er jo en oppgradering av windows xp pro. altså xp pro bare med litt flere funksjoner altså "media center"

5403234[/snapback]

Er det en oppgradering av xp pro? oi... Ikke fulgt så mye med på det her jeg... men da må jeg kanskje få testa det selv da :)

Lenke til kommentar
Det der var ikke spesielt billig du, jeg ville ikke kjøpt på elkjop.

5402527[/snapback]

Tvertimot, hvis du finner noe billig på netshopen til elkjøp er det bare å slå til:

Ved reklamasjon kan du bare stikke innom et hvilket som helst elkjøp og bytte inn varen på flekken. Du sparer frakt og venting.

Dette var riktig nok ikke noen superpris.

Men av og til dukker det opp fantasipriser. Jeg var veldig heldig med mitt laptopkjøp.

Det du skal passe deg for er selgerne på elkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...