-Teddy- Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ja, hvor i registeret finner jeg windows keyen min? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Prøv dette programmet. Google gir raske svar på slikt som dette. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Kunne helle tenke meg noen som viste4 meg hvor i registeret den ligger. Liker ikke program som skal gjøre ting i registeret slik som det der. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Kunne helle tenke meg noen som viste4 meg hvor i registeret den ligger. Liker ikke program som skal gjøre ting i registeret slik som det der. 5399692[/snapback] Sett at du har WinXP eller 2000 er ikke dette så lett. Da er nøkkelen kryptert i registeret, ergo du kan ikke hente den rett ut. Du trenger et program som kan dekryptere nøkkelen først - noe programmet jeg linket til i den forrige posten gjør. Kilde: Klikkbar Endret 7. januar 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kunne helle tenke meg noen som viste4 meg hvor i registeret den ligger. Liker ikke program som skal gjøre ting i registeret slik som det der. 5399692[/snapback] Det programmet gjør INGENTING med registeret. Alt det gjør er å lese av Key'n din. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ikke meningen å "stjele" tråden, men siden dere var inne på det samme temaet.. Jeg har fått en hdd av en kompis, hvor jeg skal redde innholdet.. Dette er jo greit nok, men jeg har litt lyst til å finne windows key'en.. Det er dog Windows ME, men jeg tenker som følger; Det kan jo være noen som har lyst til å kjøpe nøkkelen til denne for en femtilapp, eventuelt så kan jeg bruke den om jeg skulle finne på å sette opp en jalla-pc et sted.. Kan jeg finne serienummeret uten å boote med os'et på disken? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Kunne helle tenke meg noen som viste4 meg hvor i registeret den ligger. Liker ikke program som skal gjøre ting i registeret slik som det der. 5399692[/snapback] Det programmet gjør INGENTING med registeret. Alt det gjør er å lese av Key'n din. 5399711[/snapback] Har keyen nå. Takker Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kan jeg finne serienummeret uten å boote med os'et på disken?Er nok det enkleste det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå