Cucumber Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei Jeg leter etter et enkelt og greit program der man kan sjekke CPU temp. Jeg har: MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754 Takker så mye Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 everest home edition er et bra program som kan lese grader og mye annet anbefales før det forsvinner fra internett for godt Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Vil også anbefale AIDA32. I tillegg til cpu og mb-temp finner du masse annen nyttig informasjon om de forskjellige komponentene i pc'en din. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Vil også anbefale AIDA32. I tillegg til cpu og mb-temp finner du masse annen nyttig informasjon om de forskjellige komponentene i pc'en din. 5399765[/snapback] tror det var lavasys som kjøpte opp aida32. everest home edition er laget av lavasys så det er vel bare en nyere versjon Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Stemmer det. Men vil anbefale, MBM eller speedfan. Lenke til kommentar
Geekzor Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Siden du har msi hovedkort kan du bruke Core Center som er et programm som viser cpu temp , vifte hastighet ok muligheter til klokking av cpu og gpu. finner det på google Lenke til kommentar
Geekzor Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Siden du har msi hovedkort kan du bruke Core Center som er et programm som viser cpu temp , vifte hastighet ok muligheter til klokking av cpu og gpu. finner det på google 5401233[/snapback] corecenter.bmp Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Koolt, takk. Kjekt å få litt kontroll på vifta og edit: jJHHELLLPPp?!! Altså, jeg åpner programmet. Jeg ser at "CPU Fan speed" står på 168 og og "NB fan speed" står på 128. Selve tallene 168 og 128 blinker rødt og en bilalarm-lyd piper noe jævlig. Høres ut som det er krig her. Hva er galt? Jeg ser de ligger på 3000 og 6000 hos deg. Betyr det at vifta går 20 ganger tregere enn den skal gjøre? Nå gjorde du meg bare nervøs, mister Endret 7. januar 2006 av Cucumber Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hah, jeg fikk skrudd av pipe-lyden på options. "Sound Warning" het det visst. Lenke til kommentar
Geekzor Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Oi ! Det må vere noe som er feil et sted for de viftehastighetene du sier det viser i corecenter er ekstremt lave ! Det kan umuli stemme. Kan desverre ikke hjelpe deg der. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Morn igjen. Da jeg skudde på pcen i dag lå de på 2500 og 2000, og har ligget omtrent der i hele dag. Jeg har bare standard boxed vifte, så jeg satser på at disse tallene stemmer. Det ser ut til at programmet viste feil i går ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå