Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

får ikke fram task manager

Anbefalte innlegg

hei.

har et lite problem på maskinen til dama. (ja det er en ordentlig jente ikke en på nettet:P)

etter at jeg formaterte pc'en hennes og la inn windowsXP på nytt så får jeg ikke opp Task manager

har oppdatert den fullstendig (tok 3-4 timer).

det er vel egentlig ikke noe problem da dama er fornøyd så lenge sims2 funker. men jeg mener nå at det er greit å få opp den innimellom. får ikke opp regedit heller. CTRL + ALT + delete gjør ingen ting. heller ikke høyreklikke på taskbaren og velge oppgavebehandling. (ja, norsk winxp) noen som har noe tips å komme med??

for de som lurer så er det en dell maskin som ikke er så veldig bra. *host*ræva*host*

takker for all hjelp

mvh Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er bare en bruker lagt inn på maskin og det er admin ja. kjørte housecall, nå får jeg opp task manager, men regedit funker fortsatt ikke. det er litt bekymrende. får opp en feilmelding når jeg prøver å kjøre regedit via WIN+R tasten.

skal se om jeg klarer å legge opp et screen av det. feilmelding.JPG

(http://home.no/hesterbest/bilder/feilmelding.JPG)

noen forslag til å få fiksa det? eller hva det er som har f***a det opp?

(PS: ja, jeg skal ha karrigryte med kylling til middag i dag)

Lenke til kommentar

sitter på skolen nå, men skal prøve når jeg kommer hjem. men har fått fram task manager. problemet nå er regedit. men kan jo hende denne fikser det også. vet jo aldri med pc'er liksom.

btw er det noen her som har hatt problemer med regedit før? trodde den skulle være ganske skuddsikker egentlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...