sindre2 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg er på utkikk etter en slags "skrekkfilm" jeg har sett for et par år siden. Den het for "The Group" eller noe i den duren og handler om en ungdomsgjeng som roter seg bort i en skog og det skjer mystiske ting med dem. Blandt annet forvinner det er par fra gruppa. Filmen har et spesielt kjennetegn med at den er filmet for "hånd" av en av de som var med på turen, og derfor burde den være lett og kjenne igjen.. Noen som vet hvilken film jeg tenker på? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 The Blair Witch Project Ein ganske bra film etter min meining. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kanskje The Blair Witch Project? Laget i 1999 og passer vel beskrivelsen din ganske godt. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 kan det være The Blair Witch Project Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 DEt er nok Blair Witch Prosject ja, men vi har en egen tråd litt lenger oppe for å spørre om filmer du lurer på FilmId tråden Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) The Blair Witch 2 gikk hvertfall rett før nyttår. Spør i denne tråden i fremtiden ;-) Endret 7. januar 2006 av Xs2n0n Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Svar avgitt. Fremtidige spørsmål henvises til "sticky". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg