tvangsgreie Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Multiplier er låst til maks 10 på 3200+, så når man prøver å sette noe høyere er den egentlig 10. Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 min hadde en tendens til å gå til 6,2GHz og krasj med MSI k8n neo2 ettelerannet, var en egen MSI auto OC funksjon som slo seg på Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 eg prøve å låse den til 10, for da tenkte eg det skulle funke skikkeligt, men søren heller får ringe komplett å få litt hjelp. Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Slapp av, dette er sikkert bare en bagatel. Avinstaller CoreCenter. Last ned nyeste versjon fra msi og insteller den. Sjekk at all auto OC er deaktivert i Cell menu i BIOS. Kan lønne seg å deaktivere AntiVirus mens du installerer. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Skal ta ut bios batteriet i etter middag, så får eg laste ned nyaste core senter så du seier ønsk meg lykke til edit tok ut batteriet lot det være utan i 1 min, trur faktisk den er klikk endå så skal prøve å formantere. er alt som det skal være på bilde? Endret 9. januar 2006 av londoy Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 alt er som det skal nå ja. bare sånn at du vet det: den raskeste fabrikerte AMD prosessoren kjører på en klokkehastighet på 2.8Ghz å koster ca 8000,-. dette er en økelse på 800Mhz iforhold til din prosessor som koster ca 1300,-. en ytrlsesøkning på 800Mhz er da verdt 6300,-. derfor skulle du bare vert glad dersom din prosessor hadde kjørt på over 4Ghz på stock volt fordi den da er verdt over 19097.50,- eller mer siden AMD aldtid tar veldig hlye priser for topp produktene sine! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Bare så alle veit d, eg har ikkje prøvd å klokke . Var bare redd for at heile dritten skulle gå i dass, fekk løyst problemet med å dra ut bios batteriet så alt funker slik det var før no. Er bare glad eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå