Møkkalasset Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Eg har hatt ein som har tulla med biosen min, korleis får eg den tilbakestilt, pc`n hakker når eg kjører musikk å den skrur seg opp til hastigheit se vedlegg.. Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 LOL! Mp på 21 faktsik Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) ehm... altså.. er dette en joke?? aldri sett AMD med 21x multiplier... EDIT : nei men altså, gå i biosen din, og finn noe som heter fail safe settings eller default settings. Endret 7. januar 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Haha... syk klokk til å være en AMD!! LOL... MP på 21 var jo litt mye da. Det der må jo nesten være en feil da. Jør som Sweet sier, gå i bios å se om du finner noe som heter "load fail safe settings" eller "deafult settings" så skal det nok ordne seg. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Du kan prøve å cleare CMOS jumper. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) skal teste når eg kjeme heim, tviler litt på det programmet. Den kjeme så høgt opp når eg instalerer ting å setter på musikk blir litt trist vist den går i dass Endret 7. januar 2006 av londoy Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 har du load to preformance defualt ingen som har neo4 f her? Lenke til kommentar
AOe Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 multipler på 21 er jo sykt da! hvordan i huleste får man til det! Det måtte da være noe ganske genialt for dem som overklokker da! Hvis ikke dette er en fake? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) poenget her er at eg ikkje veit om det er fake eller ikkje vil bare få maskina mi tilbake slik som den var. hater overklokking, skal ringe komplett på mandag. Eg låser mp på 10 men alikavell så tuller den med meg... trudde det var software feil, men det tviler eg på for etter eg har formanter er den like klikk. noen som har nokon bra programm til å finne ut om dette er tull? Endret 7. januar 2006 av londoy Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 noen som har nokon bra programm til å finne ut om dette er tull? 5400354[/snapback] Last ned og kjør CPU-Z, og så poster du bilde\resultater her. Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 her kan du laste ned CPU-Z: CPU-Z Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 håper eg har tatt rett bilde Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ta på noe musikk og post det førstpostede CPU-Z bilde. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Må bare ønske det lykke til hva støynivå angår . 9000rpm er fine saker. Og hvorfor hater du overklokking? Ser ikke ut som om det er noe annet enn én feil i programmet. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Prøv å deaktiver cool 'n' quiet og unninstall corecenter. Eg hadde samme problem med at multiplier spratt opp noen ganger menst jeg hadde MSI HK. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Trur eg skal prøve det men kva skal eg måle cpu hastigheiten og tempen med når eg skal gjere det? Endret 7. januar 2006 av londoy Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Da går du bare inn på 'system'. Der står hastigheiten. Men ikke temp...da kan du bruke sisoftware sandra. Du får sikkert lastet ned en prøveversjon på hjemmesiden deres Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Den er like klikk endå så får ringe komplett på mandag Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) 3200+ overklokket til 4260mhz ville jo vært en sensasjon. Hadde det bare vært så vel... :!: Det der var jo sykt. Endret 7. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Eg veit ikkje om det er ein sensasjon, men eg fekk opp dei talla når eg instalerte å hørte på musikk, den ligger stabilt på det den skal være på før det. rundt 2ghz Den fyker opp til høg mhz når den får masse belastning, å hovedkorte har ikkje load to default så aldrig kjøp neo 4 f vist ein ikkje har peiling på å skru data. Endret 8. januar 2006 av londoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå