Scotty Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Heisann! Topic sier det meste. Hvilke program er det som virker når man skal ta et 'printscreen'-bilde av en film på pcen? Siden det fungerer ikke på printscreen knappen. Det blir bare sort. Takk for all hjelp! Scotty Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 lurer på det samme "få i mine innlegg" Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Trykk her, denne playeren spiller det meste og kan ta screenshot Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Trykk her, denne playeren spiller det meste og kan ta screenshot 5399929[/snapback] Selvførgelig har jeg vlc fra før, det er den jeg spiller filmene med Kan programmet ta snapshot?? hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Høgreklikk --> Snapshot, eller Video --> Snapshot. Bileta vert automatisk lagra ein stad som du sjøl vel i Preferences under Video. Edit: Hurtigtasten er Alt + Ctrl + S. Det kan endrast i Preferences under Interface --> Hotkeys. Hak av for advanced options. Endret 7. januar 2006 av incanus Lenke til kommentar
xtrail Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Søk etter programmet Snagit. Det kan ta snapshot av alt, også filmer. Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg bruker BSplayer for filmvisning og der er hurtigtasten "P" . Bildet blir lagret i Programmappen for BSplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå