Gå til innhold

Waterchill kontrollpanel skal kobles til USB


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Etter mye om og men, så har jeg endeleig fått dette med vannkjølinga mi til å funke. Problemet er at kontrollpanelet ikke er helt riktig innstalert. Når jeg kjører lissom det programmet som følger med, så sier den at den ikke finner USB device.

 

Jeg Har en kabel som skal fra pumpa til mammabordet, men jeg vet ikke hvordan. Det er lett å koble den til pumpa, men på hovedkortet så trenger jeg å vite hvilne farger og sånn som skal hvor, siden det ikke står noe på selve kabelen.

 

 

Hvis dere trenger mer info, så bare spør..... speccs står i siggen.

 

Takker fo kjappe svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir sagt at det kan være noe gale med selve usb på pumpa leste jeg en plass på forumet til asetek, men jeg skal ikke si noe sikkert..vet bare at det er mange som har hatt problemer med det.

5401227[/snapback]

Da burde jo asetek ta tak i problemet å fikse det, de produserer jo systemet enda så.

Men kan vi ikke returnere pompa å få en ny da som fynker?

Lenke til kommentar

Hmmm... jeg har prøvd å koble den til på mange forskjellige måter, men det hjalp ikke. Grunnen til at jeg vil ha dette til å funke er vel egentlig kun av nysjerrighet... hva som skjuler seg i det programmet som hele tiden sier "USB device not found"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...