Mixy Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Heisann Etter mye om og men, så har jeg endeleig fått dette med vannkjølinga mi til å funke. Problemet er at kontrollpanelet ikke er helt riktig innstalert. Når jeg kjører lissom det programmet som følger med, så sier den at den ikke finner USB device. Jeg Har en kabel som skal fra pumpa til mammabordet, men jeg vet ikke hvordan. Det er lett å koble den til pumpa, men på hovedkortet så trenger jeg å vite hvilne farger og sånn som skal hvor, siden det ikke står noe på selve kabelen. Hvis dere trenger mer info, så bare spør..... speccs står i siggen. Takker fo kjappe svar. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 den skal kobles til en av usb-utgangene på hovedkortet ditt, men bare så du vet det, fungerer det smertefritt så skal du være glad...det er mange som ikke får den kabelen til å fungere, selv om den er tilkobla riktig..jeg er en av de, men jeg driter i det. si i fra hvis du får det til da Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Rart. Trodde det måtte være en måte å få det til med uansett lixom. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det blir sagt at det kan være noe gale med selve usb på pumpa leste jeg en plass på forumet til asetek, men jeg skal ikke si noe sikkert..vet bare at det er mange som har hatt problemer med det. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det blir sagt at det kan være noe gale med selve usb på pumpa leste jeg en plass på forumet til asetek, men jeg skal ikke si noe sikkert..vet bare at det er mange som har hatt problemer med det. 5401227[/snapback] Da burde jo asetek ta tak i problemet å fikse det, de produserer jo systemet enda så. Men kan vi ikke returnere pompa å få en ny da som fynker? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jo det kan du som jeg har forstått, men grunnen til at jeg ikke har gjort det er pågrunn av at jeg har standard og ikke exstrem-pumpa....siden det er bare exstrem-pumpa som man kan styre pumpa på så bryr jeg meg ikke om det, men dere som ikke får det til samme sutten hva dere gjør har absolutt rett til å klage på den ja. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Hmmm... jeg har prøvd å koble den til på mange forskjellige måter, men det hjalp ikke. Grunnen til at jeg vil ha dette til å funke er vel egentlig kun av nysjerrighet... hva som skjuler seg i det programmet som hele tiden sier "USB device not found" Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Klikker hvis jeg får samme problem med å koble til USBen til pcen....... Skal jo være problem fritt. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Det er jo to temperaturesensorer på denne pumpa, men jeg får ikke brukt dem fordi den ikke registrerer den USB'en. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har nå hørt at den usben må settes riktig vei på hovedkortet, finne ut hvordan pin rekkefølger er. Så skal det være problemfritt. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Har prøvd alle veier, og forresten så står det lissom ingenting på de forskjellige pinnene... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 I programmet er det viftestyring for opptil 6vifter, tempratur og pumpe-kontroll(for de som har exstrem-pumpa) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har ikke extrem pumpa, så for meg blir det vel to vifter, og da temperatur... Men ikke før jeg får koblet den riktig... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hvis det er standard-pumpa du har, så er det fremdeles viftestyring for 6vifter...er det denne du har http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311577&cks=PRL så har du samme som meg og da skal du ha vifte-styring for 6 vifter. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Er ikke helt sikker, er 900l/y i alle fall. Men det går bare ann å plugge i 2 vifter, såvidt jeg vet... Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Er ikke helt sikker, er 900l/y i alle fall. Men det går bare ann å plugge i 2 vifter, såvidt jeg vet... 5404966[/snapback] Ja det er jo extrem pumpen det. Trodde nå jeg. Ja, det stemmer at det er kun 2 viftekontakter. '2 x fan connectors(up to 6 fans, 2 x 24W)' Link til pumpen Endret 8. januar 2006 av exmith2k Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja, jeg sjekka det selv..det er bare 2 fester..sorry for den feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå