Blaster2k Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Går det annt å lage en starwarsRulletext (begynnelsen av starwarsfilmene) i premiere? Lenke til kommentar
oil Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Ja, det går an. Jeg har selv sett en demonstrasjonsvideo som forklarer hvordan en gjør det på Adobes hjemmesider. Jeg har prøvd å finne den igjen, men har ikke funnet den. Så enten er den der ikke lenger eller så er den godt gjemt. Du får lete litt selv så kanskje du finner den... Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 spør lucasart`s :razz: Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Det går faktisk ann, men du må nesten ha Adobe Photoshop, og meget lang tid :razz: Lenke til kommentar
tore- Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Med flash går det som en drøm, og hvis du bare skal lage et stillbilde tar det 5 min eller mindre Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 15:44, skrev Blaster2k:Går det annt å lage en starwarsRulletext(begynnelsen av starwarsfilmene) i premiere? Om du bruker layers burde det gå, men bruk heller Adobe After Effect til den effekten Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Prøv AlamDV.com ! Det er et program laget for Star Wars effekter m.m.! lqpl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå