holos84 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Hei! Harddisken min er delt inn slik: C = 10gb, D = 40gb og E = 30gb. Nå viser det seg at C er for lite. Kan man ta plass fra D eller E og utvide C, uten å miste data? Eventuelt, hvordan gjør jeg det? Endret 7. januar 2006 av holos84 Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kan gjøres med partition magic. Først gjør du D: mindre, må bruke D: fordi den er nærmest C:, ved å trekke i siden på firkanten som forestiller D:. Så utvider C: ved å gjøre det samme. Du vil sannsynlifvis forsyå hva jeg mener når du er inne i programmet. Gjør gjerne bare en endring mellom hver apply. Apply får pm til å utføre de endringer du har satt opp. Lenke til kommentar
roac Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kan gjøres med partition magic. Først gjør du D: mindre, må bruke D: fordi den er nærmest C:, ved å trekke i siden på firkanten som forestiller D:. Så utvider C: ved å gjøre det samme. Du vil sannsynlifvis forsyå hva jeg mener når du er inne i programmet. Gjør gjerne bare en endring mellom hver apply. Apply får pm til å utføre de endringer du har satt opp. 5398865[/snapback] Merk: Jeg ville ikke gjort dette uten å ha sikkerhetskopi av data, jeg kjenner flere som har hatt problemer med at dette ikke har fungert etter hensikten, og det er "litt" surt Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 du kan også bruke acronis disk direktor, det er et nyere og mer oppdatert program en partition magic , og mer sikrere og brukervennlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå