axelh Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 hei, jeg er i london for øyeblikket og lurte på om det kan svare seg å kjøpe meg en mobil før jeg reiser hjem til sommeren.. kan jeg kjøpe hvilken som helst telefon her og bruke den i norge også?? tenkte på en SE w900i Mvh, Axel Lenke til kommentar
axelh Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 ingen som vet noe? Mvh, Axel Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Støtter den samme nett som vi benytter i Norge så ser jeg ikke noe problem. Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Bare det ikke er noe operatør sperre på det så går det vell fint? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 W900i skal vel ikke være no problem å bruke her i Norge, så lenge den er operatørfri. Norsk FW er vel bare å oppdatere hjemme her i Norge når det kommer ut vil jeg tro. Akkurat som K750i/W800i Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Stenges for brudd på retningslinjene med bumping og feilposting. Les retningslinjene igjen og prøv på nytt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg