Zappza Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei! Jeg har endelig fått til forumet og galleriet mitt, men jeg kan ikke sende registrerings bekreftelses mail. Jeg har prøvd med gmail kontoen min (som selvfølgelig ikke gikk ann da den trenger port 465 og bekreftelse for og klare dette) men jeg har også prøvd med tele2 mailen min, det fungererer heller ikke, denne bruker standard port og alt det der... Hosten min har ikke epost kontoer da mange brukte disse til og spamme med Bilde galleriet er Coppermine og forumet er phpBB2 Takk for svar ^^ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Forstår jeg det riktig, så skal du sende ut bekreftelses-mail? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Jepp, det stemmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Prøv å bruke SMTP-serveren til ISPen din, de er somregel åpne. (smtp.dinisp.no er normalt) Vanligvis trenger du ikke passord, men om du trenger skal ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Går det ikke å bare bruke mail? uten å koble til noen andre smtp servere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Går det ikke å bare bruke mail? uten å koble til noen andre smtp servere? 5403943[/snapback] For å bruke mail() trenger du vel sendmail eller en SMTP-server om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg bruker mail() på mitt webhotell og jeg har ikke satt opp noen ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg bruker mail() på mitt webhotell og jeg har ikke satt opp noen ting. 5404070[/snapback] Da har kanskje webhotellet satt opp noe vet du. Man kan ikke sende mail uten enten sendmail eller en SMTP-server etter det jeg vet. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Har prøvd emailen til ISPen min, funker ikke den heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå