j0rn Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 skal kjøpe meg leatherman. Hvor bør jeg kjøpe det og hvilken bør jeg kjøpe? er denne noe tess? http://www.jernia.no/page?id=1403&key=3566...902§ion=455 eller "må" jeg ha denne? http://www.jernia.no/page?id=1053&key=30466&origId=1474 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Spørs jo på hvor mye du skal bruke den til og til hva, til sånn vanlig bruk osv er den billigste grei nok. eller vist du skal bruke den til alt mulig rart bla villmarksoverlevelse er den siste fin ^^ Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Spørs jo på hvor mye du skal bruke den til og til hva, til sånn vanlig bruk osv er den billigste grei nok. eller vist du skal bruke den til alt mulig rart bla villmarksoverlevelse er den siste fin ^^ 5398821[/snapback] jeg skal bruke den i militæret. Så klarer jeg meg med den billigste da? Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 jeg ville ventet hadde jeg vært deg. mange avdelinger har multitools som standardutrustning. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har den Wave, den er utmerket til alt. Bruker den på jobb, og det er ikke en ting den ikke kan gjøre, unntatt å frakte meg fra et sted til en annen... Eller kanskje det bare er en funksjon jeg ikke har funnet enda? Anbefalles hvis du har penger. Ellers som han over sa: Vent Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har den Wave, den er utmerket til alt. Bruker den på jobb, og det er ikke en ting den ikke kan gjøre, unntatt å frakte meg fra et sted til en annen... Eller kanskje det bare er en funksjon jeg ikke har funnet enda? Anbefalles hvis du har penger. Ellers som han over sa: Vent 5398975[/snapback] Helt enig!! Jeg fikk den til Jul for 1år siden, har nesten brukt den hver dag! den er drit bra og du finner nesten ikke en annledning der du kommer fram til at du ikke trenger den!! tror den koster 600kr på Smart Club, Go for it! den er verdt alle penga Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kjøpte meg en "super tool" på Clas Ohlson for mange år siden. Var det billigste stedet da, så sjekk litt priser før du kjøper. Er veldig fornøyd med den selv om den har vært til "oppretting" og "sliping" et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå