biriexpressen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Trenger verktøy for redigering av bilder og video. Vil starte i det enkle, men kjenner jeg meg selv rett, ønsker jeg også muligheten til å lære og bruke mer avanserte funksjoner også. Spørsmålet er: Adobe Photoshop Elements 4.0 / Premiere Windows eller Pinnacle MediaSuite 10 Eng Avansert redigering. Kommentarer, erfaringer og anbefalninger mottas med takk ! MVH Biriexpressen| Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Premiere Elements får mykje skryt (les t.d. her), medan Pinnacle Studio får mykje kritikk for ustabilitet. Veit ikkje noko særleg om Photoshop Elements, men har høyrd ein del bra om det. Biletbehandlingsprogrammet til Pinnacle veit eg absolutt ingenting om. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Tror en god pakke er Adobe Photoshop elements 4 med premiere elements. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Studio DV hos Pinnacle har slitt voldsomt med ustabilitet, men den siste versjonen (Studio DV 10) skal være kraftig forbedret. Har selv både Studio DV 9 og Adobe Premiere, men sistnevnte er såpass avansert i forhold at jeg ikke har hatt tid til å sette meg inn i det enda. Studio DV er i alle fall enkelt å forstå... Visste ikke at Pinnacle har bilderedigeringsprogram, men jeg vil anta at Photoshop versjonen vil gi deg større muligheter - selv Elements versjonen... Lenke til kommentar
G3 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Jeg har tidligere hatt Elements 2, og skal nå kjøpe Elements 4 :-) Men dette til billedredigering. Videoredigering kjenner jeg mindre til. Endret 11. januar 2006 av G3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå