shivaskunk Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 håper dette er et lett spm.. hvis et kabinett støtter utvidet atx kort (e-atx) vil det fremdeles passe vanlige atx kort?? eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307580&cks=PRL noen gode forslag på midi tower kabinetter til rundt tusenlappen (helst uten strømforsyning) er jeg og takknemlig for.. takk på forhånd for svar.. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Fikk nettopp en mail fra digital impuls spørte om mye det samme du spør om her bare at det gjaldt et Lian LI PC71. der fikk jeg vite at i alle fall i dette kabinettet kunne man bruke både ATX og E-ATX vet ikke om dette gjelder alle kabinetter, men det er i alle fall noe! ville sett litt på Lian Li hvis jeg var deg mye fint der. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jada, det går fint. ATX- og E-ATX-kort er like, sistnevnte er bare noe lengre. Lenke til kommentar
shivaskunk Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 takk for svar!.. ok.. nyyt spørsmål (trolig et dumt et men..) jeg har sett på det chieftec kabinettet (Chieftec Mesh Medium Tower Sølv w/USB/Firewire 400W PSU ATX 2.0,24/20pin)som er linket over, men har ikke tenkt å bruke psu'en som følger med.. går det da an (regner med at det går, men vil være sikker her) å bare fjerne den sittende psu'en? eller er det bedre å finne andre alernativer? (kom gjerne med alternativer.) takk på forhånd for svar.. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 passer et vanlig ATX kort i dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314225&cks=SER mvh Vegard Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jada, er ingen forskjell fra kabinett til kabinett. Det går bare på standard. Selvfølgelig kan noen kabinetter ha noen små kompabilitetsproblemer, men bruk google og søk på reviews eller noe sånt for å få finne det ut sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå