knut Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Også LG ønsker å komme med i det gode selskapet ved å tilby dobbelkjerne-prosessorer i bærbare maskiner. Les mer Lenke til kommentar
arildos82 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) "Den første og minste modellen lyder navnet T1 Express Dual. Maskinen har en 14,1-tommer bredformatskjerm som kan fåes med to forskjellige oppløsninger, enten WXGA (1280x800) eller WXGA+ (1440x900). Som ventet har maskinen en Intel Core Duo-prosessor, med Intel GMA950-grafikk. Minnet kan fåes opp til 4 GB og er av typen DDR2-667. Av andre nevneverdige egenskaper vi bør nevne er den lave vekten på bare 1,9 kg." Denne kunne jeg kjøpt på flekken Når er det mulig å få kjøpt den da? Endret 7. januar 2006 av arildos82 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Flott å se flere aktører på bærbarmarkedet LG er en sterk aktør blant "lett" vekterene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 arildos82: Helt enig! T1 var veldig lekker og har innebygget optisk stasjon, relativt stor skjerm og veier bare 1,9kg. Virkelig lekkert! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 disse next gen laptopene begynner å bli ganske imponerende, og interesante. er litt interresert i en S1 selv. eneste kjipe er at de har numerisk tastatur, da blir vel det vanlige tastaturet mindre kan ikke akkurat si jeg savner numerisk tastatur på min inspiron 6000. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 "LG rider Intel-bølgen" <--- rir?? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ja, T1 Express Dual så bare helt rå ut. Spennende å se hva prisen blir. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) "LG rider Intel-bølgen" <--- rir?? 5399026[/snapback] Strengt tatt surfer man vel på bølger? Synes alle disse så rimelig bra ut. Det begynner vel også å bli klarere og klarere hvorfor Apple ville over til x86, de får hard konkurranse her og er tvunget til å tilby sammenliknbar ytelse og ikke bare fint design(på bærbare). Jeg begynner å innse at jeg kjøpte bærbar 2 mnd for tidlig, men nå er det Conroe og en mulig oppgradering av den stasjonære jeg ser frem til. Endret 8. januar 2006 av kindings Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Ah gleder meg til jeg er tilbake ifra militæret =P Da venter en hel haug av muligheter innen bærbar pc Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er disse fortsatt brukbare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå