Mixy Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Heisann Etter mye om og men, så har jeg endelig klart å få vannkjøinga til å funke.... jeg gleda meg virkelig til å se på temperaturene... men den gang ei. CPU'en ligger på over 50c load, og rundt 47 idle. Selv om det er vamt i rommet her, så er det litt ekstremt syns jeg. Andre som også har vannkjøing her har temperaturer på rundt 30c. Noen tips eller triks? Tusen takk for svar EDIT: Vannkjølinga det er snakk om er denne. Og systemspeccs står i signaturen min. Endret 7. januar 2006 av Mixy Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Varmen på den cpuen er helt passe når den begynner og nå circa 60 burde du følge litt med men akkurat nå funker det helt fint riktignok synes jeg selv at det burde vært litt kaldere på cpu tempen i og med at du har vannkjøling , men ingen grunn til og være redd Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Neida, er ikke det at jeg er redd... hadde den oppe i bortimot 75 før jeg klemte på med vannkjølinga... bare det at jeg trodde at den skulle gå lavere. I alle fall ned mot 30/40 grader da... nå har dewn forresten kommet opp i 57.. :O Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Min ligger på 55 load når jeg har vifta på det laveste og 35 i idle, mens med vifta på fult har jeg ca 45 load og 30 idle..... Så du har ikke så høy tempratur, jeg har det foresten ganske varmt på rommet mitt Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 min pleier og ligge på 37grader ved full load og jeg har TT bigwater, men riktignok var det med den gamle maskinen min, 2,5+ ghz og noe annet dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå