si_men Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei! jeg skal ha en foto oppgave på skolen. Oppgaven går ut på at jeg skal finne et virkårlig dikt fra en norsk dikter, og ta 20 bilder av noe som det diktet handler om. men problemet er at jeg klarer ikke å finne noe dikt som funker å bruke hadde vært veldig fint om dere kunne hjelpe meg litt her(?) MVH si_men Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) ** Jeg skal aldri mer bryte kopieringsrettighetene ** ** Jeg skal aldri mer bryte kopieringsrettighetene ** ** Jeg skal aldri mer bryte kopieringsrettighetene ** ** Jeg skal aldri mer bryte kopieringsrettighetene ** Endret 7. januar 2006 av Slettet+piuwsgfdk Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Brudd på kopieringsrettigheter, innlegg fra boppe fjernes! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Et eller annet om vinter må jo passe fint. Fant et her: http://home.no.net/sjurol/skole/Julekalender/vinter_dikt.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå