jmo Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei. Er det noen som vet om iTrip fås og kan brukes på iPod Nano? Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) http://www.griffintechnology.com/products/itripnano/ Den vanlige iTripen kan ikke bruke siden den bruker extended headphone-porten som er utelatt på nano. Endret 7. januar 2006 av b_penguin Lenke til kommentar
laqua Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det selges iTrip til iPod nano på www.nowire.no fra 21.02.2006 Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Selger også itrip til ipod nano.. bare å sende meg en mail. Har inne itrip auto som passer til alle ipoder med dock. Denne itripen har også billader. Selger disse til gunstig pris! Lenke til kommentar
manav Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har selv kjøpt en itrip (tilsvarende den fra nowire.no-linken). Ipoden min gikk i stykker før jeg fikk brukt den. Den forblir derfor uåpnet. Tror jeg skal selge den på qxl eller noe. Får nesten slenge meg på (i fare for at dette kanskje ikke er helt godt likt på forumet), send PM om du er interessert i å kjøpe den. Jeg har ikke bruk for den uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå