Gå til innhold

Zepto så det griner etter... !!


MaxCPU

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-09-12 13:20, veggiss skrev:

jeg har akkurat kjøpt Compaq EVO N800v, og den har ATI Radeon 7500 med 32MB DDR SDRRAM. Kjører Mafia helt uten problemer og hakking på den. Jeg var så heldig at jeg kjøpte demomaskinen i en butikk, så jeg sjekket om det var dødspiksler på skjermen før jeg tok den :wink:




 

Greit nok det, men til en pris på rundt 24k + mva. (ifølge Compaqs nettsider..) er den ikke verdt pengene synes nå jeg! Får tilsvarende Zepto til 16k + mva!

 

Hvor selger de forresten Evo 800 billigst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare føye meg til rekken av de som skryter av Zepto. Bestilte en Z-note 2002 for ca. 2 uker siden og fikk den noen dager senere. Hadde en meget hyggelig samtale med den tidligere omtalte Roar hos Zepto som kom med et tilbud jeg rett og slett ikke kunne si nei til. :smile:

Det virket som de hadde peil på det de drev med, samtidig som de ordnet tingene raskt og uten problemer. :smile:

 

Anbefales på det varmeste!! :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har nå fått min Znote 2003 med oppgradering til 512ram, den er suveren, all honør til Roar på Zepto som ringer og mailer og fikser på alt.

Absolutt en webshop jeg vil anbefale både når det gjelder kundeservice og pris.

=o)

 

 

angående piksler:

Det er ingen garantisak med mindre det er flere enn 5 døde piksler på en skjerm. Det finnes noen unntak, som for eksempel hvis en død piksel befinner seg i sentrum av skjermen (2x2 cm). Dette er et

regelverk LCD produsentene har funnet på, og gjelder for alle LCD skjermer som blir brukt til bærbare datamaskiner.

Lenke til kommentar

Hvordan er "GeForce 4Go 32MB DDR" i forhold til "radeon 9000"?

 

Og hvordan er disse igjen i forhold til et desktop GeForce3Ti200?

 

Vil man kunne spille på disse grafikkbrikkene såfremt resten av den bærbare holder følge?

 

Driver og vurderer Znote 2002 "High End" mot Dell Inspiron 8200 "Performance". Ca samme pris bortsett fra at Znote leveres uten OS.

 

DrErling

Lenke til kommentar

stemmer som det blir sagt over her, døde pixler er fult lovlig desverre, kommer ann på klassifisering av skjermen. De dyreste og beste skal (hvis jeg husker riktig) ikke ha mer enn en død pixel over et 18.1" område...forbehold om feil....Med trøst dere med dette; blir pc'n levert uten døde pixler kommer den ikke til å få noen, det skal ihvertfall ikke skje..:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-19 18:21, skrev DrErling:

Hvordan er "GeForce 4Go 32MB DDR" i forhold til "radeon 9000"?


Vil man kunne spille på disse grafikkbrikkene såfremt resten av den bærbare holder følge?


Driver og vurderer Znote 2002 "High End" mot Dell Inspiron 8200 "Performance". Ca samme pris bortsett fra at Znote leveres uten OS.


DrErling


 

Det som taler i mot Zepto for øyeblikket er GeForce4 brikken som benyttes. Dette er en 32mb 420GO brikke i motsettning til Dells 440GO opptil 64mb brikke. Mobile Radeon 9000 64mb ligger litt over 440GO brikken igjen, og hvordan den sjeldent brukte 460GO brikken er igjen husker jeg ikke. Uansett så er nok M. R. 9000 det beste pr. dd. Kanskje Zepto kommer med dette i desember?! :grin:

Lenke til kommentar

Kjøpte en compaq armada m700 for 2 år siden som nå er solgt. Den fikk 3 døde pixler ETTER litt massering aveb flekk som var igjen etter at plastikken var dratt av!!! Forsiktig.

 

 

Forresten. Er det noen som vet hvordan man best vasker rengjør laptop skjermer. Har fått litt noia etter den gang.

 

Venter på min dell 4150.

 

 

 

Tinniman

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...