Gå til innhold

Zepto så det griner etter... !!


MaxCPU

Anbefalte innlegg

Sendte en mail til Zepto her ang. noen spørsmål. Dette var på lørdag ettermiddag hvis jeg ikke tar helt feil og regnet med et svar på mandag siden jeg har hørt så mye bra om selskapet.

 

Joda.. Svar fikk jeg! Pr. mobil! Dette også uten at jeg har opplyst noe mobilnummer. Grunnen til dette var at Hotmailen min hadde mottat noen SVÆÆRE spammails og dermed ikke ville ta imot mer. Jeg kunne imidlertid ikke ta telefonen for øyeblikket så han la igjen beskjed på personsvar. Alikevel er dette utrolig bra at de tok seg tid til! ++ Til iallefall Roar hos Zepto!

 

Og så til det jeg ville spørre dere om...

 

Under samtalen hvor jeg fikk svar på alle mine spørsmål sa han også at det var fullt mulig å spille bla. GTA 3 i full oppløsningen på den skjermen (1400x1050) uten hakking! Dette virker for meg ganske utrolig, og må jo for sikkerhetsskyld spørre noen av dere som kanskje har en Zepto 2002 selv om dette faktisk er tilfelle. Så, hva sier dere?

 

*Har lyst på Zepto*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henter min Zepto 2002 imorgen. Må si jeg har fått meget bra oppfølging til nå. Firmaet virker seriøst og initiativrikt. Ble også kontaktet per telefon etter bestilling for å avklare noen enkle spørsmål rundt kjøpet.

 

Viktigst av alt: De gir 5 % studentrabatt ved fremvising av gyldig studiebevis! De slår med andre ord av en snau tusenlapp på den allerede snaue prisen...

 

Jeg er glad for at jeg sendte tilbake en dell inspiron 4100 tidligere i sommer... Likte ikke maskinen - litt klumpete design. Ikke noe galt med den, og meget bra skjerm/ytelse. Dell skal dessuten ha ros for å ha vært meget behjelpelige i forhold til heving av kjøpet. Henter og bringer gratis og betaler tilbake hver eneste krone. Ikke noe å utsette på dem fra min side..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-10 21:37, edelgris skrev:

Nå sitter jeg med znote 2002 - hentet idag.. Har ikke fått prøvd den så mye ennå.. Alt er bra bortsett fra at skjermen har en - 1 - ihvertfall tilsynelatende "død" pixel...Er dette noe jeg bør klage på? Zepto yter såpass god service at jeg regner med at de vil ordne det...


 

Ta en telefon og hør. Jeg mener å huske at det var en melding om en annen en som hadde samme problem på forumet, og de ordnet ny maskin på dagen, omtrent. Ikke vent med å si fra, i alle fall.

Lenke til kommentar

Ang. døde pixler...

Det skal/kan være intil 2 eller 3 døde pixler på en 14" monitor, uten at dette er reklamasjon.

Dette er bestemmelser etter internationale regler for produksjon av LCD skjermer. (TOC ??)

Jeg sitter med en 17" widescreen sgi monitor med en død pixel mitt i !!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 12:38, Ola PeK skrev:

Ingen døde på min Zepto 3001 *grin*


 

Ikke på min heller, og jeg har faktisk ikke hørt om noen andre som har hatt det heller (jeg kjenner 2-3 til som har 3001. Når det gjelder dette med reklamasjon, så stemmer det at det ikke er reklamasjonsgrunn før det er 4 døde piksler (mener jeg å huske), men det kan likevel hende de er behjelpelige.

 

En annen ting er at det er fri returrett på varer kjøpt på postordre i Norge en viss periode, dvs. du har rett til å levere varen tilbake og få pengene igjen uten å måtte begrunne det. (Igjen, om jeg ikke husker helt feil; jeg gidder ikke sjekke nå, se på Forbrukerrådet sine sider elller noe).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-10 18:15, ekren skrev:

Vet ikke hva det er som sitter i siemens'en, men tipper den er treg.

GF4 420 GO er kjapp, ATI 7500 er enda litt kjappere :smile: (mer sammenlignbar med 440 go).


 

Hmm.. Så 7500 er raskere enn 420go..??! Hadde jeg faktisk ikke trodd, men... Jaja! Da får jeg se etter pc'er med 7500 og sammenligne litt priser...

 

Edit: Ser at Dell 4150 har ati 7500c 32mb.. Har den "c"'n noen betydning?

 

[ Denne Melding var redigert av: MaxCPU på 2002-09-11 14:10 ]

Lenke til kommentar

Jeg mente selv zepto virket ganske bra istarten, men nå begynner jeg å lure. Når jeg kjøpte pcen så sa jeg at jeg kunne overtale en kompis til å kjøpe en znote han også, og for dette skulle jeg få en god pris på pcene. Det fikk jeg aldri, selv om jeg spurte flere ganger. Så leser jeg på forumet her at de gir 5% studentrabatt. Både kompisen og jeg var nede hos zepto og bestilte/henta pcene og da snakka vi mye om at vi var studenter og hvor vi studerte osv. Koslig at de ikke sa ifra om denne rabatten, det er tross alt 1000kr. En annen ting er at hverken jeg eller kompisen min får brenneren til å funke. Jeg får heller ikke svar fra support hos zepto. Så var det denne døde pixelen da... er ikke snakk om noe stort, men den er irriterende nok! Utenom det er jeg ganske fornøyd... :/

Lenke til kommentar

Zepto imponerer meg igjen. Jeg fikk en telefon idag morges fra Zepto. De fortalte meg at de skulle ordne både brenneren og gi meg studentrabatten, var bare noe misforståelser ute å gikk. Har levert znoten på rep. nå, og hente den igjen om noen timer. Dette er bra! Takk Roar! Annbefaller Zepto!

Lenke til kommentar

Man ser fort døde pixler dersom man åpner et ensfarget testbilde i fullskjerm. Test f.eks. med et sort bilde og et hvitt bilde.

 

Forøvrig vil jeg minne om Håvard sin artikkel fra i går om hvordan man fikser døde pixler ved å massere litt på skjermen. Det fungerte på min Compaq Armada M700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...