oegranslo Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg lurer på hvordan XFX sitt geforce 7800GT ligger i tester og ytelse i forhold til andre 7800GT kort som asus, msi, club 3d, point of view o.l. Jeg ser at når folk lurer på hvilket skjermkort de skal kjøpe, så blir de nesten alltid svart med club 3d eller de andre kortene som er billigere enn XFX sitt 7800gt kort. Hvorfor? Er det fordi club 3d yter akkurat likt som XFX, men har en lavere pris? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 XFX klokker 7800GT kortet til 450/1050 isteden for standard 400/1000 Så XFX-kortet er litt kjappere enn de andre, eller er det ikke så stor forskjell... Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Grunnen til at folk anbefaler og gå etter de billigste 7800GT kortene er vel fordi alle yter sånn ca like godt (noe ala det du sa).. Og da sier det seg selv at du får mest for pengene og velge det billigste Endret 7. januar 2006 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
blackout80 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Det jeg vet om xfx 7800 gt er at det er en god kjøler på den stillegående vifte og den yter litt bedre enn de andre pga. at de er fabrikk overklokket + at det følger med call of duty 2 fullversjon som jo er et drit bra spill om det er verdt litt ekstra $ får du avgjøre selv, men jeg synes det er det edit: Tester er det jo bare å google etter f.eks. "xfx 7800 gt review" //Stian Endret 8. januar 2006 av blackout80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå