Gå til innhold

Lyden hakker under filmavspilling på min bærbarepc

Kurt P

Anbefalte innlegg

Heisann...

Jeg har fått jeg Inspiron 6000 og er sålangt veldig fornøyd, men det er en liten hake enda.. Og det er at lyden hakker nå og da under avspilling av film.

Jeg bruker VLC som spiller. Og dette skjer på så godt som alle filmer jeg har.

Er det noen som kan hjelpe meg? jeg tror ikke jeg kan leve med det dessverre.. Er veeldig plagsomt..

Mvh

En litt trist kurt p :cry:

(denne topicen er flyttet hit fra audio fordi her er det mye mer aktivitet enn på det andre forumet, og er jeg er nødt til å få ordnet dette i løpet av dagen)

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen virus eller noe, den er helt ny.. Det er heller ingen prosesser som krever noe av CPUn i standby.

Jeg kan godt prøve en annen spiller enn VLC, men det som er dumt er at ingenting fungerer bedre. VLC er så konge fordi den kan kjøre alle filmer uten noe som helst codec tull. Isåfall hvilke spillere burde jeg prøve istedet?

Lenke til kommentar
Det er ingen virus eller noe, den er helt ny.. Det er heller ingen prosesser som krever noe av CPUn i standby.

Jeg kan godt prøve en annen spiller enn VLC, men det som er dumt er at ingenting fungerer bedre. VLC er så konge fordi den kan kjøre alle filmer uten noe som helst codec tull. Isåfall hvilke spillere burde jeg prøve istedet?

5398450[/snapback]

last ned k-lite codec pakke, så følger den glimrende mediaplayer classic med i pakken. jeg garanterer at det er 95% sjanse for at dine problemer vil fordufte.

Lenke til kommentar

5398450[/snapback]

last ned k-lite codec pakke, så følger den glimrende mediaplayer classic med i pakken. jeg garanterer at det er 95% sjanse for at dine problemer vil fordufte.

5398506[/snapback]

Hvor får jeg lastet ned denne k-lite codec pakken ? når du mener wmp classic, snakker du da om versjon 6? klarer denne codecen å spille nye divx,xvid filmer? er så kjipt hvis halvparten av filmene fungerer og andre halvparten ikke..

Lenke til kommentar
Hvor får jeg lastet ned denne k-lite codec pakken ? når du mener wmp classic, snakker du da om versjon 6? klarer denne codecen å spille nye divx,xvid filmer? er så kjipt hvis halvparten av filmene fungerer og andre halvparten ikke..

5398645[/snapback]

Nei, den må ikke forveksles med WMP, selv om utseendet ligner på de tidlige WMP versjoner. Dette er noe helt annet!

http://www.codecguide.com/download_kl.htm

(jeg ville valgt standard eller medium pakke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...