aaandy Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Heisann ! Ser i loggen på Routeren min at det er innkommende trafikk på port: 18447, hvordan kan jeg finne ut hvilket program det er som tar imot/bruker denne porten, såvidt jeg vet så er ikke denne porten åpnet i routeren min.. aaandy Redigert emnetittel. Endret 7. januar 2006 av aaandy Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Heisann ! Ser i loggen på Routeren min at det er innkommende trafikk på port: 18447, hvordan kan jeg finne ut hvilket program det er som tar imot/bruker denne porten, såvidt jeg vet så er ikke denne porten åpnet i routeren min.. aaandy Redigert emnetittel. 5397981[/snapback] Skriv netstat -t | grep 18447 i en terminal. Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) QUOTE(aaandy @ 07/01-2006 : 12:26) Heisann ! Ser i loggen på Routeren min at det er innkommende trafikk på port: 18447, hvordan kan jeg finne ut hvilket program det er som tar imot/bruker denne porten, såvidt jeg vet så er ikke denne porten åpnet i routeren min.. aaandy Redigert emnetittel. Skriv netstat -t | grep 18447 i en terminal. Hei, og takk for svaret, men jeg er ganske "grønn", tror du at du kunne skrevet det akkurat sånn som jeg må skrive det inn ? aaandy Endret 7. januar 2006 av aaandy Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Rart det ikke fungerer hos deg, hvilken distribusjon bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå