avtrekkeren Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) La merke til dette forrige helg også, men tenkte det hadde noe med nyttår å gjøre at de ikke fikk lagt ut superweekend-tilbudene... Men, ingenting denne helgen heller... Har Komplett sluttet med superweekend, og latt Netshop ta over alene? edit: det var visst bare juleferie - superweekend kommer tilbake Endret 9. januar 2006 av KriFos Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) La merke til dette forrige helg også, men tenkte det hadde noe med nyttår å gjøre at de ikke fikk lagt ut superweekend-tilbudene... Men, ingenting denne helgen heller... Har Komplett sluttet med superweekend, og latt Netshop ta over alene? 5397870[/snapback] Netshop har da ikke hatt weekend tilbud på år og dag? kan ikke huske når netshop hadde weekend tilbud sist Hvis de ikke har det helt anonymt da, bare for de som tar i mot tilbud på mail. Siste tilbudet fra netshop jeg kan huske var når de hadde noe timesalg eller hva det var for noe + skattejakt. Kanskje komplett ikke gadd å ha weekendtilbud alene lengre edit: ser at netshop har i denne helgen da det var jo godt å se at netshop er tilbake igjen Endret 7. januar 2006 av Goodall Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Netshop har denne helgen i allefall... Fikk weekendtilbud på mail jeg i går. edit: oops - ja du så det ja Endret 7. januar 2006 av KriFos Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) det er ikke såå lenge siden komplett hadde eller ? Endret 8. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) det er ikke såå lenge siden komplett hadde eller ? 5406774[/snapback] Siste helg var vel rundt julaften tror jeg? Poenget er at komplett *alltid* har hatt superweekend... *hver* helg... Og plutselig, ingenting... Og jeg som ville kjøpe de Eltax 500 høyttalerne sist de var på tilbud, hadde ikke råd så skulle vente til neste gang... *gråte* Komplett, er dere her? Endret 9. januar 2006 av KriFos Lenke til kommentar
XCVBS Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Synes du burde velge noen andre høyttalere isteden, for eksempel Dynavoice Challenger M-85 eller Cerwin Vega V-10F =) Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Komplett kommer tilbake med nye helgetilbud snart. Abruddet var grunnet ferie. De må jo få feire jul de også Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Synes du burde velge noen andre høyttalere isteden, for eksempel Dynavoice Challenger M-85 eller Cerwin Vega V-10F =) 5408183[/snapback] gidd spam ned den tråden her med OT daa ;p send han heller en PM Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 De hadde ikke helgen som julaften var heller, så dette er 3. helgen ikke de hadde. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Mulig å få noe offisielt svar fra Komplett.no? Mange som lurer fælt her... Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg sendte dem en PM og fikk det svaret som jeg skrev over. Trodde kanskje at dette kom rimelig klart frem at dette var reell info og ikke spekulasjoner. Tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg sendte dem en PM og fikk det svaret som jeg skrev over. Trodde kanskje at dette kom rimelig klart frem at dette var reell info og ikke spekulasjoner. Tydeligvis ikke. 5412067[/snapback] Kom ikke så tydelig frem nei Håper Komplett har noen SUPRE super-tilbud neste gang siden de ikke har hatt på så lenge Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei Vi jobber for øyeblikket med denne helgens superweekend, skal se hva vi kan klare å komme frem til og om vi har noe snacks på lur Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ah, venter spent, har endel moro som må handles inn! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Hei Vi jobber for øyeblikket med denne helgens superweekend, skal se hva vi kan klare å komme frem til og om vi har noe snacks på lur 5431091[/snapback] Yay Folk har vel begynt å fått inn stipend og sånt fra Lånekassen, så da blir d vel litt nytt utstyr på en del... Hehe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 "stort" stipend i januar da ;D (selv om ikke mitt er sååå stort x] ) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kunne Komplett.no være så utrolig snille og gi meg tilbud på en hiper 580 watts strømforsyning? Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Finner ikke noen superweekend tilbud jeg. Ikke har jeg fått mail om det heller. Er det eget mail abn. på superweekend? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 De kommer (og har alltid kommet) ved midnatt til lørdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Noen som får opp Superweekend linken i dag? Eller har Komplett tatt seg helg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå