Amon Amarth Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kontoen min var fryst i en uke. Fungerte igjen i dag morgest. 5406520[/snapback] Hvor mye hater du blizzard nå? 5406562[/snapback] Nå har jeg jo wow igjen så jeg hater dem ikke. Hatet dem ikke tidligere heller. Jeg var litt irritert, men. 5406818[/snapback] Det er vel fordi du har sunn fornuft og kan begrense deg. Det er kvaliteter vi ikke kan forvente av alle. 5406835[/snapback] /agreed. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 er det problem med betaling via visa bare? hjelper det isåfall å kjøpe pre paid? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 sunn fornuft? hva faen er det a? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Dem har ikke fiksa det enda! dette er jo latterlig... Men jeg skal ikke la dem vinne, jeg drar og køper gamecard, så for vi se hvor rå de er. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 WoW er bra, men severne, Blizz folka og blizz generellt suger, fordi de er så syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt mye problemer med WoW på grunn av at de ikke klarer å holde det stabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå