TKConrad Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Heisann! Noen som kan hjelpe meg litt? Har kjøpt meg en BMW 318i 1999 mod. som jeg har lyst til å gjøre noe med, Vurderer chipping og effektanlegg (ikke av det værste, og mest bråkete) så skal jeg sette på noen pene lyktesenkere, grøftelys, angel eyes lykter, og muligens dråpe / M3 speil, alt i bilens farge, Mørk blå.. Flere gode Forslag? evt. erfaringer? Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Heisann! Noen som kan hjelpe meg litt? Har kjøpt meg en BMW 318i 1999 mod. som jeg har lyst til å gjøre noe med, Vurderer chipping og effektanlegg (ikke av det værste, og mest bråkete) så skal jeg sette på noen pene lyktesenkere, grøftelys, angel eyes lykter, og muligens dråpe / M3 speil, alt i bilens farge, Mørk blå.. Flere gode Forslag? evt. erfaringer? 5397848[/snapback] Trimming av en 318 er bare og legg på hylla... chip trim på en bensin motor koster mer en det smaker og det gir ikke nok merkbar effekt. Du kan altids kjøpe åpent luftfilter... du får grommer lyd ved gass pådrag... eller isåfall jeg får det men jeg har da bmw med rekksekser. Effektanlegg gir sånn bob bob effekt... nei... har du en 1999 bmw så kan du helle legg i pengene i litt styling. M3-speil gjør seg altid... dem får du billig på www.koed.dk og ellers styling er billig på koed. lyktesenker koster ikke allverden... syns de penest er riger sine... vel jeg har gjort de mindre så de ikke er så markante i fronten ble mye bedre... kutta av 10mm på langs. anbefales. Angel eyes må du bare kjøpe den typen som du selv syns er best... men la vær og kjøp de løse ringene tar de ser ikke ut uansett... syns jeg stikk en tur innom www.bimmers.no, lag deg bruker, et av norges største bmw forum. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Scorpion effektpotte er det visst bra lyd i. Lenke til kommentar
LCK Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Legg heller pengene i noen dyre felger og et ordentlig senkesett (gjerne justerbart) Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Og gjøre verden en tjeneste og drit i japse baklys please. 1 Lenke til kommentar
bil kongen123 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 hører at dokker ikke kan bil Lenke til kommentar
bil kongen123 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Heisann! Noen som kan hjelpe meg litt? Har kjøpt meg en BMW 318i 1999 mod. som jeg har lyst til å gjøre noe med, Vurderer chipping og effektanlegg (ikke av det værste, og mest bråkete) så skal jeg sette på noen pene lyktesenkere, grøftelys, angel eyes lykter, og muligens dråpe / M3 speil, alt i bilens farge, Mørk blå.. Flere gode Forslag? evt. erfaringer? kjøp deg kompressor Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Tror at bilen alerede er ferdig eller på skroten på de 11 år siden tråden ble startet 2 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Tror at bilen alerede er ferdig eller på skroten på de 11 år siden tråden ble startet hahah, diskusjonen burde vært merket i rødt etter 1 år eller noe. Vanskelig å se at den er gammel. Men som du sa, tviler på at han fortsatt trenger hjelp med denne BMWn nå Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Spiker denne bilen, E46 ruster hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå