FLarsen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Ikke lenge siden jeg fikk meg en razer diamondback plasma, nå, to måneder etterpå dobbeltklikker den halvparten av gangene jeg prøver å enkeltklikke. Noen som har peiling på hvordan jeg kan forhindre dette? EDIT: Leif... Endret 7. januar 2006 av FLarsen Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 har du gjort noen justeringer på razern?hvis ikke høres det ut som om venstreknappen henger seg litt,da er det vel bare å gå tilbake til butikken med den.. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Har ikke justert den. Håper ikke det kommer til det at jeg må sende den tilbake, butikken er netshop og jeg orker ikke vente enda en gang. Ventet i nesten to måner på komplett før jeg ikke gadd mer og gikk over til netshop. Skal jeg sende den inn blir det nok tre - fire uker venting Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 vel prøv med å uten drivere,se om det blir noen forskjell selv om jeg tviler på det.ja venting er kjipt det men det er en ødelagt mus også,ring netshop å hør, ikke sikkert det tar så lang tid der Lenke til kommentar
WapoR Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har hatt samme problem. Er selve softwaren i musen som klikker, eneste som hjelper deg er å sende/levere den i retur der du kjøpte den. Er 3 års garanti på nesten all elektronikk som blir solgt så samt ikke noe annet er oppgitt Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Har (delvis) fått fikset problemet, lastet ned programmet MouseFix som gjør feilaktig dobbelklikking om til enkeltklikking. Problemet er at drag and drop blir litt buggy ettersom razeren av og til slipper tasten og så hurtig trykker den inn igjen, men det funker nå greit nok ihvertfall. Får se om jeg orker å sende den inn, men antakelig ikke med det første. Med 3 års garanti har jeg ihvertfall god tid. EDIT: Litt mer leif Endret 8. januar 2006 av FLarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå