Uderzo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har et irriterende problem Jeg pleier og spille på NRA serverne, men det som er et problem er at serverne er nede hele tiden. Og det gjelder kun hos meg. Jeg har snakket med kamerater og når serverne er offline hos meg er dem online hos dem. Så jeg får nesten aldri spilt på de serverne ! Hos meg er serverne online ca.2 min i timen Hva er det som forårsaker dette ? Lenke til kommentar
Skello Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 kan d vere brannmuren ? eg hadde norton brannmur og når den var det bare va og til att serverane funke uten brannmuren funak deu 24/7 :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 og dette gjelder da selvfølgelig på ALLE servere?? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Det er kun NRA serverne som forsvinner...de andre serverne som jeg spiller på av og til f.eks [f]ellowship er alltid online. Når NRA serverne er offline er alltid [F]ellowship online ! så det kan ikke være brannmuren min som ødelegger. Bruker Sygate personal firewall. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 16:18, FrodeThaMan skrev:kan d vere brannmuren ? eg hadde norton brannmur og når den var det bare va og til att serverane funke uten brannmuren funak deu 24/7 :> Du hadde rett...det var brannmuren min :wink: Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 brannmuren. og den påvirka kun NRA serveren? nå har jeg hørt det oxo Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Jeg skulle gjerne likt å visst hvorfor :???: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå