Gå til innhold

Reputation på XBOX LIVE

Anbefalte innlegg

ok jeg har 5 av 5 sjerner, men når jeg sjekker rep'en min er det 60% som annbefaler meg og 40% som abvarer meg. Faktisk er det bare tullball og pølsevev, en som har sagt jeg trash talket, jeg har ikke brukt mic'en engang, den andre mente jeg var aggresiv når vi spilte PGR3, klart man er aggresiv da! :tease: hva skal egentlig til for at man får mindre eller flere stjerner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg tror kanskje han forklarte segselv - han er en agressiv spiller når han spiller PGR3, og da er det ikke så veldig rart at folk avoider han.

Og ja, dersom nicket inkluderer "Nigga", så vil nok folk etterlate dårlig rep bare pga. navnet.

Lenke til kommentar
det er jo fair play å spille agressivt i et bilspill, ikke slippe folk forbi osv. Man ser jo dette hele tiden i F1. Hvis man kræsjer i biler med vilje derimot, så er det ikke np spes artig å spille..

5399357[/snapback]

Aggresiv i PGR3 er vel mest med tanke på slike som kræsjer i folk i svingene eller dulter i siden på dem for at de skal miste kontroll. Det er en jævla effektiv måte å ødelegge løpet for noen på. Ekstremt irriterende og jeg gir dårlig feedback på alle som gjør slikt. De som spiller skikkelig prøver å unngå å kræsje i folk. Det er ofte du hører på headset at folk forteller på hvilken side de kommer forbi på sånn at de ikke skal kræsje i hverandre i forbikjøringer og slikt.

Lenke til kommentar
det er jo fair play å spille agressivt i et bilspill, ikke slippe folk forbi osv. Man ser jo dette hele tiden i F1.

5399357[/snapback]

I F1 (og alle andre billøp) er det ganske klare regler på dette; man har IKKE lov til å veive frem og tilbake flere ganger for å holde igjen en bil som opplagt er raskere enn deg - slik mange gjør i PGR3. Gjør folk sånn mot meg mange ganger på rad på en rett strekning hvor det burde være god plass til å passere ( kun når jeg opplagt har langt høyere hastighet enten pga bilen eller bedre utgang fra sving selvfølgelig) så kjører jeg dem rett av banen.

Og jeg gir bestandig negativ feedback til folk som legger seg på innsiden i svinger hvis de har en hastighet som er laaaangt over det det er mulig å ta svingen i. Da er de jo bare ute etter å kjøre andre av banen - *litt* irriterende hvis du bremser ned for å ta svingen korrekt og så kommer det en dust i 200 smellende inn i siden på deg.

Men alle kan gjøre feil - det er fort gjort. Jeg gir som regel ikke dårlig feedback når jeg blir kjørt av banen, kun når det helt opplagt er med vilje.

Apropos reputation: Ikke glem å gi positiv feedback til spillere som du synes spiller fair eller er artige å spille med da! Dette hjelper jo deg selv senere siden Live prøver å matche deg med de du har gitt positiv feedback.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tingen er alle Need For Speed-folka som hopper rett inn i PGR3 online, og som antar man kan kose på autovernet for å komme gjennom en sving, det er en grunn til at veldig mange race begynner med en massive pile-up i første sving, eller før folk har kommet ut av startfeltet.

At folk feilberegner en svin er helt ok, men man bør klare å følge godt nok med på bilen forran, så man faktisk ikke gir bånn gass, og dulter en som bremser rett inn i svingen, det er bare utrolig annoying. Da kan man heller prøve på et overtake på en av sidene.

Og jeg forstår at folk forsøker å ikke slippe folk forbi, men det må finnes en grense - å dytte på ræva til de som passerer deg er generellt dårlig sportsmanship, da bør man heller innse at man heller klarer å ta svingene bedre og ta igjen plassering på den måten. Dersom man ligger å blokkerer passering over lengre tid så må man nok ofte regne med å få en liten dult i siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...