Gå til innhold

hjelp til pally-build.

Anbefalte innlegg

nå med 1.9 ute og jeg har blitt lvl 60 trenger jeg eders forslag til ny spec på pallyen min. Den første tiden har jeg tenkt å bruke den i BG og lignende pvp (AV ftw!). etterhvert blir det nok turer i MC o.l.

Så hvis noen har teksttemplates eller andre oversikter over en duganes build evt generelle tips om build til pvp er jeg interessert i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
wtf, så nettopp på talents osv, er ikke blessing of kings talent spell lengre?

wow...

nvm, fant den nå.

iværtfall, her er mitt tåpelige forslag... virker som om den skal funke fint til pvp og pve, the world needs bok ;)

Here yah go.

5397599[/snapback]

mye som er endret i patchen. jeg ble iallefall jævli skuffa i det jeg oppdaga at jeg hadde automatisk unlearned alle talents i det jeg ankom tyrs hand i går kveld :/

linken din går til sia der man kan eksperimentere med en build, iow, ikke noe forslag der.

Lenke til kommentar
mye som er endret i patchen. jeg ble iallefall jævli skuffa i det jeg oppdaga at jeg hadde automatisk unlearned alle talents i det jeg ankom tyrs hand i går kveld :/

linken din går til sia der man kan eksperimentere med en build, iow, ikke noe forslag der.

5397980[/snapback]

Du kunne jo ikke forvente at du skulle få beholde det gamle talenttreet, når de har gjort så store endringer.

Forøvrig har jeg laget meg en 26/0/25 build, og den ser ut til å fungere veldig bra i PvE. PvP har jeg ikke fått prøvd den skikkelig i ennå, men det er jo først og fremst en PvE-build.

Lenke til kommentar

Etter mye om og men (skulle hatt 11 mer talent poeng :D ) skal jeg prøve meg på denne her.

Da en paladin aldri vil være i toppen mtp dps, kan jeg like så greit prøve å heller forbedre de tingene de er gode på... være seig å få has på :)

edit: Er litt i tvil om jeg burde gå for Holy Shield ved 40, eller ta SoC først... er snart 40 nå... Hva synes dere?

Endret av superreven
Lenke til kommentar

prøvd meg på rebuild men så skjedde noe merkelig, jeg får ikke trena BoM rank 7 og det er vissnok et krav for å trene greater blessing of might. aner ikke hvorfor jeg ikke får det så forslag er velkomne.

dessuten kosta respecen jævli mye og det syns jeg er lamt når jeg har trena skillsa fra før- *spytte på blizz*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...