Hans Erling Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Tenkte på denne fra bruktmarkedet. Den burde dra Java og Azureus helt greit ikke sant? Jeg vil jo nødvendigvis bytte ut hd i en nyere pata disk. Samt benytte windows 2000 og ikke XP. Tenkte å ha dette som en maskin jeg kunne gjemme bort i et kott eller skap og nærmest glemme at den eksisterer og bare kontrollere den igjennom remote desktop, ha den ståendes på 24/7 til den dør. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Bruk utorrent isteden krever mindre Bruk XP for den har remote desktop innebygd, mye enklere å bruke en vnc etc. Endret 7. januar 2006 av chrda Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Litt av poenget med Azureus er ar jeg er vant til å bruke det og jeg liker de ekstra mulighetene det gir. Uansett tror ikke jeg det blir noe problem på en maskin som ikke kommer til å få noen andre oppgaver. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 brukte det før gikk over til utorrent, men det er snakk om smak og behag Men tror nok pcen holder ja så lenge du ikke sitter på en 100mbit link Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 testa alle programmer som finnes, og alle untatt en gjør så det lagger når jeg laster ned og spiller 1.6 sammtidig. sorry for at det er off topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå